AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Hvilke produkter bruker du? Da tenker jeg på toner, peeling og evt serumer av type "pore minimizer" osv. Er veldig spent på toner
Sushi Skrevet 12. mai 2011 #2 Skrevet 12. mai 2011 Henger meg på her, og håper noen har mirakelprodukter mot store porer. Jeg bruker rens og Clarifying solution fra Exuviance (sistnevnte er ikke en toner, men et fruktsyreserum mot uren hud). Jeg sliter med å finne fuktighetskrem, og driver og tester forskjellige. Toner bruker jeg ikke (ser ikke helt vitsen, men kanskje jeg har gått glipp av noe? ). Som jeg har skrevet i en annen tråd så har jeg funnet en fantastisk maske mot sorte prikker - MD Formulations Vit-A-plus Clearing Complex Masque. Jeg så forskjell etter bare to ganger, så det virker veldig lovende. Jeg bruker MD sin peeling (Face&Body scrub), den er gull verdt. Lar den gjerne ligge på huden et par minutter etter påføring.
^^Belle^^ Skrevet 12. mai 2011 #3 Skrevet 12. mai 2011 Jeg heller bruker ikke toner, annet enn å spritze den over ansiktet etter at jeg har sminket meg. Da bruker jeg Trilogy sin spraytoner. Fuktighetskremen jeg bruker er A'kin White Tea and Aloe Vital Hydration Gel Creme og den er helt fantastisk til å holde huden min matt hele dagen. Trenger jeg litt ekstra fuktighet bruker jeg Trilogy sin nypekjerneolje under. Favorittskrubben er A'kin Jojo & Corn skrubb. For å motvirke sorte prikker og store porer har jeg brukt Clearing Complex masken til MD Formulations, men den viste seg å bare gi meg enda mer oljete og fettete hud. Synes egentlig det er merkelig, for jeg har forholdsvis dehydrert hud og jeg skulle ha trodd (og var redd for) at den ville gjøre huden min enda tørrere. Masken jeg bruker nå, som er magisk, er Burt's Bees pore refining mask, men den frykter jeg holder på å gå ut av produksjon. Et annet alternativ - som jeg ikke har prøvd enda, men som jeg tror kan være samme greia er Now Foods European Clay. Til en brøkdel av prisen på Burt's Bees-masken skal denne definitivt sjekkes ut når min er tom.
Sushi Skrevet 12. mai 2011 #4 Skrevet 12. mai 2011 For å motvirke sorte prikker og store porer har jeg brukt Clearing Complex masken til MD Formulations, men den viste seg å bare gi meg enda mer oljete og fettete hud. Synes egentlig det er merkelig, for jeg har forholdsvis dehydrert hud og jeg skulle ha trodd (og var redd for) at den ville gjøre huden min enda tørrere. Hva, er det mulig? Jeg som synes den er så fantastisk (etter å bare ha brukt den to ganger)... Men er enig i at den ikke er så uttørkende som jeg trodde.
^^Belle^^ Skrevet 12. mai 2011 #5 Skrevet 12. mai 2011 Hva, er det mulig? Jeg som synes den er så fantastisk (etter å bare ha brukt den to ganger)... Men er enig i at den ikke er så uttørkende som jeg trodde. Det er visst det. Synes det er så synd, for jeg hadde så store forhåpninger til den. (Og det er ikke snakk om at jeg bare har prøvd den en gang altså. Jeg har brukt denne og den andre masken vekselvis i sikkert 3-4 måneder nå.) Kjedelig.
Sushi Skrevet 12. mai 2011 #6 Skrevet 12. mai 2011 (endret) Det er visst det. Synes det er så synd, for jeg hadde så store forhåpninger til den. (Og det er ikke snakk om at jeg bare har prøvd den en gang altså. Jeg har brukt denne og den andre masken vekselvis i sikkert 3-4 måneder nå.) Kjedelig. Æsj, så dumt Jeg begynte nesten å tro på Gud da jeg så virkningen på min hud - kunne klemme ut all den stygge gørra! Håper det varer! Edit: Jeg er ennå ikke helt stø på da/når, tydeligvis... Endret 12. mai 2011 av Sushi
sunrose4 Skrevet 12. mai 2011 #7 Skrevet 12. mai 2011 Jeg bruker hudpleieserien fra sonya. Jeg slet mye med fet hud med en del tørre områder, rundt munnen og sånn. Serien er fantastisk og etterlater huden smidig, frisk og matt Porene ble også litt mindre, men forsvant desverre ikke helt http://mademoiselledianne.com/sonya-care-collection Mot porene holder jeg på å prøve ut Dior Hydra Life Skin Perfect som jeg ble anbefalt fra esthetique mot porene (trekker porene sammen). Jeg begynte med den for ca 2 uker siden(samtidig som jeg fortsatt bruker sonyas hudpleieserie). Og må innrømme at porene har blitt mye mye mindre. Fullstendig resultat kan ventet etter ca to uker, men jeg allerede fornøyd Kremen er helt fantastisk med en nedkjølende effekt. Gjør også huden matt.
WhiteDiamond Skrevet 12. mai 2011 #8 Skrevet 12. mai 2011 Jeg anbefaler pore minimizer fra Clarins. Bruker den som en kur i 14 dager når det trengs! Er super
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #9 Skrevet 16. mai 2011 Trådstarter her Takker så mye for svar. Skal teste ut noe av det dere har tipset om. Jeg har prøvd denne (leste om den i en annen tråd): Min lenke Synes faktisk den har hjulpet litt. Jeg tror den har myknet opp litt sånn at jeg klarer å klemme de ut.. Hudormene mine er ekstremt små så jeg får så vidt tak på de på en måte. Og akkurat der i hakket der som nesa møter kinnene er det på en måte umulig å få tak. Om dere skjønner hva jeg mener Men jeg trodde "alle" brukte toner jeg. Det jeg har sett for meg er at man først fjerner sminke og renser og så går man over med toneren. Og da ser jeg for meg oppi hodet at det fungerer som om man ville tatt litt alkohol på en bomullsdott og så går man over ansiktet, og da vil den ta med seg den dritten som har lagt seg i porene i den dagen. Nå vet jeg at alkohol ikke er bra for ansiktet altså, men ja.. Har hørt mye om denne: Min lenke men for meg skal toner liksom være i konsistens som vann/alkohol. Ikke som krem
Beathe36 Skrevet 18. mai 2011 #10 Skrevet 18. mai 2011 Hei. Jeg kan hive meg på denne jeg også. Jeg har brukt en mud mask sammen med toner fra www.dodehavsprodukter.no. Disse er jeg fantastisk fornøyd med I tillegg bruker jeg en krem som heter Normalizing Care. Alt i alt er jeg kjempefornøyd og prisene er også behagelige
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #11 Skrevet 18. mai 2011 Som jeg har skrevet i en annen tråd så har jeg funnet en fantastisk maske mot sorte prikker - MD Formulations Vit-A-plus Clearing Complex Masque. Jeg så forskjell etter bare to ganger, så det virker veldig lovende. Jeg bruker MD sin peeling (Face&Body scrub), den er gull verdt. Lar den gjerne ligge på huden et par minutter etter påføring. Fuktighetskremen jeg bruker er A'kin White Tea and Aloe Vital Hydration Gel Creme og den er helt fantastisk til å holde huden min matt hele dagen. Trenger jeg litt ekstra fuktighet bruker jeg Trilogy sin nypekjerneolje under. Nå har jeg kjøpt A'kin sin hudkrem, skrubben til MD og den masken fra MD skal jeg ta når feriepengene kommer! (fattig student ) Men jeg tror denne funker altså: Min lenke
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #12 Skrevet 18. mai 2011 Som jeg har skrevet i en annen tråd så har jeg funnet en fantastisk maske mot sorte prikker - MD Formulations Vit-A-plus Clearing Complex Masque. Jeg så forskjell etter bare to ganger, så det virker veldig lovende. Jeg bruker MD sin peeling (Face&Body scrub), den er gull verdt. Lar den gjerne ligge på huden et par minutter etter påføring. Fuktighetskremen jeg bruker er A'kin White Tea and Aloe Vital Hydration Gel Creme og den er helt fantastisk til å holde huden min matt hele dagen. Trenger jeg litt ekstra fuktighet bruker jeg Trilogy sin nypekjerneolje under. Nå har jeg kjøpt A'kin sin hudkrem, skrubben til MD og den masken fra MD skal jeg ta når feriepengene kommer! (fattig student ) Men jeg tror denne funker altså: Min lenke
^^Belle^^ Skrevet 18. mai 2011 #13 Skrevet 18. mai 2011 Håper du blir like fornøyd med kremen som det jeg er.
hurdugurdu Skrevet 18. mai 2011 #14 Skrevet 18. mai 2011 (endret) Hvilke produkter bruker du? Da tenker jeg på toner, peeling og evt serumer av type "pore minimizer" osv. Er veldig spent på toner Jeg bruker dette: Om morgenen: MD Formulations Facial Cleanser Decleors Ylang Ylang Serum Matis Reponsé Pureté fuktighetskrem Om kvelden: mdFormulations Facial Cleanser her også mdFormulations continuous renewal serum Decleor Neroli Essential Night Balm Én gang i uka/annenhver uke bruker jeg MD Face&Body scrub, den er genial! Pluss at jeg også bruker MD Clearing Complex Masque. Trodde jeg hadde fet hud, men har visst kombinasjonshud. Fikk beskjed av hudpleieren min om å ikke skrubbe og bruke maske så mye, for huden min fikk for mye aktive MD-produkter på seg. Også fikk jeg anbefalt den Essential Balmen fra Decleor, som er GENIAL! Var veldig skeptisk med en gang, for den har en vaselinaktig konsistens og gir et blankt lag på huden når du tar den på. Men den gir huden min masse fukt, noe som har gjort at porene mine ikke synes så mye lengre (hudpleieren forklarte det med at hvis huden fikk for lite fukt ville porene synes enda mer fordi underhuden "sank" sammen eller noe Husker hennes forklaring virket veldig logisk der og da :D) For å motvirke sorte prikker og store porer har jeg brukt Clearing Complex masken til MD Formulations, men den viste seg å bare gi meg enda mer oljete og fettete hud. Synes egentlig det er merkelig, for jeg har forholdsvis dehydrert hud og jeg skulle ha trodd (og var redd for) at den ville gjøre huden min enda tørrere. Du tror ikke du kan ha gitt huden din for lite fukt etter å ha påført masken da? Var iallefall det som skjedde til meg. Huden kompenserer manglende fukt ved å produsere enda mer fett. Syntes effekten av masken ble mye bedre når jeg begynte med Decleors essitial balm etterpå. Bare et tips Endret 18. mai 2011 av hurdugurdu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå