Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så igår at jeg hadde fått litt åt i håret. Har ikke hatt det siden jeg tok permanennt og bleket det på 80/90 tallet. Jeg har begynt å spare håret og det når meg snart til skuldrene. Vet at disse må klippes bort. Stusser håret mitt selv ca annenhver mnd. Hva er best for å forebygge åt? Proteinkur eller fuktighetskur? Kan nevne at jeg sjelden bruker balsam, da det gjør at håret mitt blir veldig vanskelig å style. Kan dere anbefale en lett en som man "ikke merker man har brukt"? Har tynt hår med fall, farger det jevnlig men bare hårrøttene. Vasker og føner håret med lav varme ca annenhver dag og bruker Redken antisnap varmebeskytter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

push push

Gjest Nadezhda
Skrevet

Jeg ville ikke ha droppet balsamen, har du forsøkt balsam for normalt eller kanskje til og med fett hår? Ser for meg at de er veldig tyntflytende.

Skrevet

Nei ikke prøvet en for fett hår, men kjøpte en balsam engang for mange år siden i salong som skulle være lett. Den var akkurat lik vanlig balsam og gjorde håret mitt for glatt, flyete og tungt på en gang. Balsam for vanlig normalt hår funker ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...