Gå til innhold

Er han interessert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en kjekk fyr gjennom en fritidsaktivitet jeg nylig har startet med. Vi var på et kurs, og i løpet av de to bolkene med undervisning, så jeg en del på ham og han så en del på meg. (Det kan jo dog hende han bare så på meg for å se om jeg fremdeles stirret, hehe.) Vi tulla også litt med hverandre, av typen småerting, og jeg vil kaaanskje karakterisere det som flørting. Jeg så også at han så etter meg da jeg forlot lokalet.

Så det første spørsmålet er; kan det være at han er interessert?

Og så kommer oppfølgingsspørsmålet; hvordan får jeg kontakt med ham?

Vi har ikke utvekslet telefonnummer eller noe, men jeg vet hva han heter, så jeg finner ham fort på facebook. MEN jeg vil ikke bare plutselig legge ham til, for jeg føler at jeg må forklare hvorfor jeg gjør det, hvis dere skjønner. Og er det ikke litt rart å legge til folk man knapt har snakket med?

Jeg bare... synes han var så fenslende, og jeg vil virkelig bli kjent med ham. Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Hva med å vente litt til neste kurs for å bli enda mer kjent?

Eller var dette engangs?

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å vente litt til neste kurs for å bli enda mer kjent?

Eller var dette engangs?

Det var engangs, dessverre :/

Skrevet

Send en venneforespørsel og skriv noe hyggelig. Takk for sist:) artig kurs!

Skrevet

Støtter forslaget til SkiZy!

Skrevet

Støtter forslaget til SkiZy!

Jeg og!

Skrevet

Send en venneforespørsel og skriv noe hyggelig. Takk for sist:) artig kurs!

Enig. Kjør på.:) Du har ikke noe å tape på det. Det "verste" som kan skje er at han liker deg også.

Skrevet

Kan garantere at han er litt keen ;)

Legg han til på face, er kun en big deal i ditt hode, får deg ikke til å virke for på i det hele tatt!

Gjest Katten.
Skrevet

Eller så kan du sende han en message uten å legge ham til, som er enda litt mer fancy. Det er bedre å få en random message med en hyggelig tekst, enn en venneforespørsel out of the blue med en hyggelig tekst.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Har tenkt i samme bane sjøl, men er så vanskelig med tanke på at han ikke veit at jeg veit etternavnet hans. Haha. Da kommer jeg til å føle meg veldig stalker, på en måte. Veit ikke hvordan jeg skal løse det på best mulig måte jeg, altså... Kan jo prøve å møte ham sånn "tilfeldig" et sted og si hei ellerno. Jeg har bare så sykt store problemer med slike ting. Livredd for å bli avvist/gjort narr av osv.

Mvh TS

Skrevet

Hm, ok. Jeg synes det er dumt at du tenker slik. Støtte til deg: Er han en som gjør narr av jenter som tar initiativ og gjør narr av folk som liker han er han egentlig ikke så fantastisk? Er han fantastisk, som du sier at han er, er det bare å tøffe seg opp og kjøre på! Han blir nok sikkert kjempe glad, for han hørtes jo skikkelig sjarmert ut(!) :)

Katten er evt inne på noe. Vil du ikke sende venneforespørsel, send en melding uten venneforespørsel :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hm, ok. Jeg synes det er dumt at du tenker slik. Støtte til deg: Er han en som gjør narr av jenter som tar initiativ og gjør narr av folk som liker han er han egentlig ikke så fantastisk? Er han fantastisk, som du sier at han er, er det bare å tøffe seg opp og kjøre på! Han blir nok sikkert kjempe glad, for han hørtes jo skikkelig sjarmert ut(!) :)

Katten er evt inne på noe. Vil du ikke sende venneforespørsel, send en melding uten venneforespørsel :)

Tusen takk for den! Du skubba meg over kanten! Nå er meldinga sendt. Herregud, det kribler i magen... Men det er gøy. Det er så sykt gøy å ta sjanser. Og det er som du sier; gjør han narr av meg, er han ikke en jeg vil ha kontakt med uansett. Nå føler jeg at jeg lever og gjør det beste av det jeg er og har. Takk takk takk!

• Liker 1
Skrevet

Du er tøff! Lykke,lykke til :)

Skrevet

Det du også kunne ha gjort var kanskje bare å ringe til den som har kurset dere var på. Si at dere utvekslet numre, men at du nå har mistet lappen med både navn og nummer.

Men får håpe ditt lille stunt gikk bra :)

• Liker 1
Skrevet

I slike situasjoner pleier jeg alltid å formulere problemstillingen på denne måten:

Du står ved en klippe som går veldig bratt ned, men du har mulighet til å hoppe over på andre siden. Det er derimot en risk for du KAN jo falle ned. Så da kan du velge mellom:

1. Å hoppe over på andre siden

2. Å skli ned klippen og rekke bunn og klatre opp igjen

3. Å gjøre verken av delene, la problemet være og ikke oppnå noe som helst.

Når man ser det på den måten ser man at man egentlig ikke har noe å miste på slike handlinger. Det verste som kan skje er at du får avslag, og du ville ikke fått noen progressjon om du ikke hadde tatt kontakt i det hele tatt så da er du jo like lang. Dessuten klatrer du jo opp igjen med en gang uansett.

Det beste som kan skje er at du får svar og dere kommer i snakk!

Det var på den måten jeg ble sammen med eksen min (vi var sammen i 3 år) da jeg i utgangspunktet ikke turte å si til han at jeg likte han som mer enn en venn... da hørte jeg denne lille formuleringen av en kompis :):rodmer:

Lykke til!

• Liker 1
Gjest padawan
Skrevet

Takk for svar! Har tenkt i samme bane sjøl, men er så vanskelig med tanke på at han ikke veit at jeg veit etternavnet hans.

jeg synes du bør sende han melding på FB og ta det derfra.

Skrevet

Hvordan gikk det? :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...