Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hvilken av K-PAK hårkurene jeg skal kjøpe.

Jeg har veldig tørt, elektrisk, skadet hår. Det er livløst, glansløst og slitt.+++++ :sukk:

Så, Intense Hydrator Treatment eller Deep Penetrating Reconstructor?

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Tjoms
Skrevet

Deep Penetrating Reconstructor. Den er veldig dypvirkende og reparerer skadet hår. Men ikke bruk den like etter du har farget håret.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri farget håret, så det går bra :) Men stripper den farge fra håret? Jeg har opplevd det før, og det var ikke så gøy.

Skrevet

Deep Penetrating Reconstructor. Den er veldig dypvirkende og reparerer skadet hår. Men ikke bruk den like etter du har farget håret.

Hmm, hvorfor ikke det? Hva har jeg gått glipp av :popcorn:

Gjest Tjoms
Skrevet

Jeg har aldri farget håret, så det går bra :) Men stripper den farge fra håret? Jeg har opplevd det før, og det var ikke så gøy.

Hmm, hvorfor ikke det? Hva har jeg gått glipp av :popcorn:

Ja den stripper farge fra håret. Vent minst 1 uke etter farging ved bruk av denne.

AnonymBruker
Skrevet

woot, så jeg kan bli platina blond ved bruk av denne? Jeg liker hårfargen min, og vil ikke ha håret bleika...

Skrevet

Bruk begge. Proteinkurer kan strippe håret for fuktighet. Derfor først proteinkur, så følg opp med fuktighetskur.

Gjest Tjoms
Skrevet

woot, så jeg kan bli platina blond ved bruk av denne? Jeg liker hårfargen min, og vil ikke ha håret bleika...

Nei det kan du ikke. Men hvis du nettopp har farget håret og bruker den kuren, så vil den trekke ut en del av fargen.

Skrevet

Man kan IKKE reparere skadet hår, hår er dødt!

Skrevet

Man kan IKKE reparere skadet hår, hår er dødt!

Ja, håret er forhornet. Men hvordan kan vi da klare å få krøller og farge til å sitte i håret?? Hvis det ikke er mottakelig for stoffer.. Hmmm, kjemi er noe snåle greier :blomst:

Håret blir ikke "reparet" men man kan tilsette stoffer som fyller ut, der håret har manko. Men stoffene kan ikke være for store. Som feks K-Pak har virkestoffer med lav molekyliervekt. Men har du produkter med feks ikke vannløslige silikoner, som har høy m-vekt, vil den kun legge seg på utsiden av skjellaget, og dermed ikke kunne gjøre jobben..

Det skjer faktisk fremskritt i korsmetikk verden.. Det er få steder(desverre) det brukes så mye penger på forskning som her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...