krååka Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Jeg har ganske mørkt hår nu. Farget det til mørkebrunt, men det der nesten helt svart. -Hvordan skal jeg gå fram for å få brunt hår? -Kan jeg bare kjøpe hårfarge fra butikken å farge det brunt? -Eller må jeg dra til frisøren å ta avfarging osv.? Del dine erfaringer! Takk!
Fru Lykkelig Skrevet 12. mai 2011 #2 Skrevet 12. mai 2011 Jeg er ingen ekspert, men å gå fra mørkt til lysere farger kan være vanskelig. Gå innom en frisør og spør om råd. Kommer jo ann på hvor mye lysere du vil ha det osv. Vet at mange blir anbefalt striping når de vil bli lysere og er mørke.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 jeg har samme problem. har i tillegg ganske langt hår. ingen frisører jeg har vært til har villet stripe håret mitt hvertfall... de sier det er umulig å komme gjennom den sorte fargen. så jeg fikk rett og slett bare alternativ mellom å vokse ut mitt eget hår, eller klippe det også stripe det, jeg valgte det første. lang og kjedelig prosess.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 Jeg måtte ta avfarging hos frisøren. Gikk bra det, men behandlingen slet veldig på håret. Har igjen bommet på fargen, men nå lar jeg det vokse ut igjen og bare sørger for å ta etterveksten i en lysere farge. Har heldigvis kort hår da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå