AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Hva skjer med bloggen hennes? Har hun slutta?
Jade Skrevet 12. mai 2011 #3 Skrevet 12. mai 2011 Hun er bare veldig opptatt for tiden. Det mener jeg hun har skrevet på bloggen sin også? Men der er fortsatt godt med aktivitet der inne hvis du går inn på forumet hennes.
Rosenrød Skrevet 12. mai 2011 #4 Skrevet 12. mai 2011 Synes det er synd at hun oppdaterer så sjelden, men forstår godt at hun har mye å gjøre for tiden.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #5 Skrevet 12. mai 2011 Jeg får ikke sett i arkivet, ser bare forsiden.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #6 Skrevet 12. mai 2011 Tror hun har slettet hele arkivet og alle gamle innlegg. Synd fordi det var noen virkelig gode anmeldelser der! 1
FruFryd Skrevet 12. mai 2011 #7 Skrevet 12. mai 2011 Tror hun har slettet hele arkivet og alle gamle innlegg. Synd fordi det var noen virkelig gode anmeldelser der! Jeg savner også det som er borte. Kanskje hun slettet det fordi det kom i konflikt med den nye jobben? Det vil jo tiden vise, om hun "står for" det hun har skrevet tidligere, en det bare blir produkter fra "jobben". Blir det det siste er hun ikke så mye troverdig. 1
Jade Skrevet 12. mai 2011 #8 Skrevet 12. mai 2011 Jeg savner også det som er borte. Kanskje hun slettet det fordi det kom i konflikt med den nye jobben? Det vil jo tiden vise, om hun "står for" det hun har skrevet tidligere, en det bare blir produkter fra "jobben". Blir det det siste er hun ikke så mye troverdig. Er da unødvendig å beskylde noen for noe de faktisk ikke har gjort, bare fordi du tenker at de kanskje kommer til å gjøre det i fremtiden! Skjønner ikke hvorfor enkelte har sånn behov for å snakke negativt om andre! Kan ikke se hva Heidi har gjort for å gjøre seg fortjent til det! Det er da ikke ulovlig å jobbe i sminkebutikk, vel? 6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #9 Skrevet 12. mai 2011 Så vidt jeg kan se har ikke FruFryd beskyldt Heidi Øksendal for noe som helst, hun presenterte en plausibel teori om hvorfor arkivet er slettet. Rart hvordan noen alltid skal løpe til en bloggers forsvar, uten at de er blitt kritiserte engang! 4
Jade Skrevet 12. mai 2011 #10 Skrevet 12. mai 2011 (endret) Da synes jeg hun kunne spart kommentaren sin til frykten hennes evt. tredde i kraft. Kanskje FruFryd liker å rakke ned på andre for å heve seg selv? I såfall er ikke hun særlig grei. <- Se? Ikke så veldig hyggelig. Og helt unødvendig. Jeg skriver ikke at FruFryd ikke er grei, men likevel er kommentaren negativ. Endret 12. mai 2011 av Jade
Jade Skrevet 12. mai 2011 #11 Skrevet 12. mai 2011 Jeg forsvarer de jeg vil forsvare, bloggere eller ikke. Om noen synes det er dumt å forsvare bloggere, at det er bedre å være negativ og skrive ned alt det dumme de sikkert kanskje kommer til å gjøre, så får dere bare synes det. 1
FruFryd Skrevet 12. mai 2011 #12 Skrevet 12. mai 2011 Er da unødvendig å beskylde noen for noe de faktisk ikke har gjort, bare fordi du tenker at de kanskje kommer til å gjøre det i fremtiden! Skjønner ikke hvorfor enkelte har sånn behov for å snakke negativt om andre! Kan ikke se hva Heidi har gjort for å gjøre seg fortjent til det! Det er da ikke ulovlig å jobbe i sminkebutikk, vel? Da synes jeg hun kunne spart kommentaren sin til frykten hennes evt. tredde i kraft. Kanskje FruFryd liker å rakke ned på andre for å heve seg selv? I såfall er ikke hun særlig grei. <- Se? Ikke så veldig hyggelig. Og helt unødvendig. Jeg skriver ikke at FruFryd ikke er grei, men likevel er kommentaren negativ. Hva i all verden??? Jeg svarte på et spørsmål om en blogg, og du hisser deg opp som noe annet rart. Jeg står fremdeles for det jeg skrev, synes til og med forklaringen er veldig logisk. I mange jobber er det "lover og regler" å rette seg etter. De fleste forstår vel at om en jobber i en bedrift, så er det ikke veldig smart å reklamere for produktene til konkurrenten. Jeg har ikke noe galt å si om bloggen hennes, og som jeg skrev tidligere her, så savner jeg innleggene som var der. Jeg er ikke reg. på forumet hennes, så vet ikke om de kanskje er flyttet dit. Men da er det jo mange som ikke får sett de. 2
Jade Skrevet 12. mai 2011 #13 Skrevet 12. mai 2011 (endret) Jeg tror omtalene og swatchene er tilgjengelig på forumet ja. Om ikke alle, ihvertfall mange av de. Tror de skal være synlig selv om man ikke er medlem(?). Og jeg hisser meg ikke opp. Beklager hvis det virket sånn. Jeg har vel en sånn "forsvarer" inni meg som trigges av slike tråder. Endret 12. mai 2011 av Jade 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #14 Skrevet 12. mai 2011 Jeg tror omtalene og swatchene er tilgjengelig på forumet ja. Om ikke alle, ihvertfall mange av de. Tror de skal være synlig selv om man ikke er medlem(?). Det er riktig, man behøver ikke å være registrert for å lese omtaler i forumet.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #16 Skrevet 23. mai 2011 Hvordan kan en person som ikke er sminkør, bli butikksjef på Mac :S Det stusset jeg på..
Quirky Skrevet 24. mai 2011 #17 Skrevet 24. mai 2011 (endret) Hvordan kan en person som ikke er sminkør, bli butikksjef på Mac :S Det stusset jeg på.. Du kan ringe MAC og spørre hvorfor i helvete de har ansatt noen som er vanvittig vennlig, har bevist at hun tiltrekker seg mennesker, at hun er virkelig flink med mennesker, at hun er ærlig og har integritet, og er flink til å sminke seg i tillegg, når de kunne funnet en sur bimbo uten evne til å håndtere mennesker som er utdannet makeupartist. Det er for meg uforståelig. Jeg ville iallefall aldri latt noen som egenhendig greide å etablere seg som den mest populære skjønnhetsbloggeren i Norge i løpet av få måneder, og i løpet av det neste året bare dra til seg flere og flere lesere, få ansvaret for bedriften min. Med mindre jeg ville at bedriften skulle bli en suksess, da. Endret 24. mai 2011 av Quirky 7
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #19 Skrevet 24. mai 2011 Hvordan kan en person som ikke er sminkør, bli butikksjef på Mac :S Det stusset jeg på.. Trenger ikke å være sminkør for å drive en butikk. Hadde det vært tilfelle hadde nok sjansen økt for at den som blir butikksjef ikke helt hvordan man skal drive en butikk. Heidi har tidligere erfaring med å være butikksjef og er over snittet glad i sminke. Ser ikke problemet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå