AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 De ryktene om Blivakker, at de solgte falske produkter eller gamle produkter eller noe, var det noe i dem? Har lyst til å bestille noe, men nøler, det er jo veeeeeeeldig billig, varselklokkene jamrer. Er det trygt å handle derfra?
Bodøjenta87 Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 De ryktene om Blivakker, at de solgte falske produkter eller gamle produkter eller noe, var det noe i dem? Har lyst til å bestille noe, men nøler, det er jo veeeeeeeldig billig, varselklokkene jamrer. Er det trygt å handle derfra? Husker jeg ved godt mot bestilte derifra en gang...men gjorde det aldri igjen. Husker ikke HVA jeg bestilte, og hvorfor jeg aldri bestilte igjen, - men det er en grunn til at jeg aldri handla der mer. Tydeligvis ikke veldig imponert!
Gjest _Hufsa_ Skrevet 11. mai 2011 #3 Skrevet 11. mai 2011 Hilde Christina har skrevet et par innlegg om blivakker.no: http://www.hildechristina.com/?s=blivakker
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #4 Skrevet 11. mai 2011 Jeg har bestilt derfra og fått produkter jeg ikke heeelt vet om jeg tror er ekte/nye. Har ikke noe bevis, og har ikke klagd, men de luktet veeeldig rart.
sunrose4 Skrevet 12. mai 2011 #5 Skrevet 12. mai 2011 hmmm, pussig greier det her.....ja ja få vel holde meg unna blivakker.no da
Gjest BabyBlue Skrevet 12. mai 2011 #6 Skrevet 12. mai 2011 Det ryktes at når de tar på slike supertilbud er varene som regel gått ut på dato. Men er ikke sikker selv, har aldri bestilt derifra før
ondebanan Skrevet 12. mai 2011 #7 Skrevet 12. mai 2011 Det er ikke lenge siden Tigi skiftet design og navn på nesten alle produktene sine, og de fikk inn den nye produktserien der ganske kjapt. Så at det er for gammelt tror jeg rett og slett ikke på. Jeg er mer tvilsom til frakt og betaling på den siden. Hvorfor i alle dager kan de ikke ta imot kortbetaling som alle andre gjør!?!?! Frakten er også svindyr. Dog ser jeg de har fraktfri-kampanjer om dagen. det lover jo ganske bra.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #8 Skrevet 12. mai 2011 Handlet derfra over 10 ganger, alltid vært eklte vare. Og ja jeg vet hva som er ekte vare Har kjøpt flere merker, forskjellige typer varer. Alt var fantastisk. 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #9 Skrevet 12. mai 2011 Det er ikke lenge siden Tigi skiftet design og navn på nesten alle produktene sine, og de fikk inn den nye produktserien der ganske kjapt. Så at det er for gammelt tror jeg rett og slett ikke på. Jeg er mer tvilsom til frakt og betaling på den siden. Hvorfor i alle dager kan de ikke ta imot kortbetaling som alle andre gjør!?!?! Frakten er også svindyr. Dog ser jeg de har fraktfri-kampanjer om dagen. det lover jo ganske bra. hva mener du med at de ikke tar kortbetaling? Jeg har alltid betalt med kort de gangene jeg har bestilt fra dem. 2
Jade Skrevet 15. juni 2011 #11 Skrevet 15. juni 2011 Handle på FeelUnique (billigere), eller handle nå når de har gratis frakt. Sjekk at produktet ikke er forbudt før du kjøper det, og sjekk produktet når du mottar det. Er det feil på produktet, så klager du og får ny eller pengene tilbake. 1
Antlers Skrevet 15. juni 2011 #12 Skrevet 15. juni 2011 Har selv bare gode erfaringer med dem og produktene, men har ikke bestilt derfra så veldig mange ganger. Husk på at ryktene du hører stort sett er nettopp det - rykter. Varer som har gått ut på dato eller feilvarer kan man tross alt risikere å ende opp med hvor som helst. Det hjelper mer å informere selger om dette, slik at man kan få penger tilbake/nytt produkt, enn å overdramtisere og spre rykter og løgner. "Shampooen jeg bestilte viste seg å være utgått på dato" er overhodet ikke det samme som "Blivakker selger bare gamle og falske produkter". Én ting kan jeg garantere deg - det er flere som sprer rykter (mange uten engang å ha bestilt derfra selv) enn det er folk som faktisk har fått dårlige produkter. 1
elisabeth30 Skrevet 15. juni 2011 #13 Skrevet 15. juni 2011 jeg er veldig fornøyd og nå er det fri frakt ut juli og da lønner det seg å bestille når det er tilbud på varer du er på utkikk etter 1
Petronella1 Skrevet 15. juni 2011 #14 Skrevet 15. juni 2011 Jeg har bestilt derfra mange ganger,og jeg har aldri hatt noen problemer.Varene kommer fort og de har heller ikke gått ut på dato,og de er ekte:-) at man kan betale forskuddsvis synes jeg er bra fordi jeg er så uheldig å ikke ha kort for tiden:-) 1
lorena Skrevet 15. juni 2011 #15 Skrevet 15. juni 2011 Hm, kan være at noen har hatt et skummel erfaring med dette stedet det er snakk om. Jeg bestilte Chanel Maskara, Eco-leppepomade, Redken Extreme shapmoo. Jeg har ikke hatt noen dårlige erfarigner med disse produktene. Jeg fikk også varene ETTER at jeg først hadde betalt for varen. Jeg husker jeg var skeptisk til dette, men en venninne hadde bestilt der før, så da tok jeg det som en trygghet. (Ellers ville jeg aldri betalt for en vare jeg aldri har fått(?!). Men synes de godt kunne sendt ut varene før de sendet det til vedkommende, men jeg ser greia. Men om de vil gi folk trygghet så er det tingen. Jeg kjøpte varene i vinter 2010.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå