AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Hvordan er det for en sykepleier eller hjelpepleier på sykehjem? Er det tungt? Er det givende? Trives dere?
Seroquel Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 På min avd har hjelpepleierne de tyngste stellene, som regel, da sykepleierne har andre viktige oppgaver som legevisitt osv. Det er en del tunge tak, og arbeidsdagen går veldig fort. Trivselsfaktoren på min avd. er veldig høy, heldigvis!
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #3 Skrevet 11. mai 2011 På min avd har hjelpepleierne de tyngste stellene, som regel, da sykepleierne har andre viktige oppgaver som legevisitt osv. Det er en del tunge tak, og arbeidsdagen går veldig fort. Trivselsfaktoren på min avd. er veldig høy, heldigvis! Jeg har søkt jobb på sykehjem, men ble plutselig så usikker på om det er riktig for meg. Jeg trives å jobbe med de eldre, men det er noen år siden sist jeg var på sykehjem. Er snart sykepleier, var i sykehjem i praksis første året. Er det for tøft for en nyutdanna sykepleier å jobbe på sykehjem?
Seroquel Skrevet 11. mai 2011 #4 Skrevet 11. mai 2011 Jeg har søkt jobb på sykehjem, men ble plutselig så usikker på om det er riktig for meg. Jeg trives å jobbe med de eldre, men det er noen år siden sist jeg var på sykehjem. Er snart sykepleier, var i sykehjem i praksis første året. Er det for tøft for en nyutdanna sykepleier å jobbe på sykehjem? Siden du snart er sykepleier og har vært i praksis på sykehjem, vet du jo hva jobben går i for det meste Jeg tror de fleste som begynner i en ny jobb, syns den er tøff i starten. Nye navn, rutiner osv. Som sykepleier har du et større ansvar en hjelpepleiere o.l., det kan være en utfordring når du ikke kjenner pasientene og kollegaer, og kanskje du er den eneste sykepleier på avd. Det går seg til etterhvert!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå