Gå til innhold

JKdress (tilbakemelding)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk kjolen jeg bestillte fra Jkdress idag! Sendte mail med bestilling 17.april, fikk svar 20.april med info om pris osv. Betalte kjolen via paypal 23.april. Bestilt kjolen med rush order. Fikk mail kvelden 9.mai om at kjolen var sendt. Og 11.mai (idag) fikk jeg kjolen levert på døren!!!! HURRAAA! Den er perfekt. Passer perfekt (den var skreddersydd) og alle ønsker jeg hadde ang kjolen ble oppfylt. Så jeg kan med hånden på hjertet anbefale JKdress.

Her er kjolen http://jkdress.com/products_detail.asp?id=4509

Og får ikke lastet opp eget bilde av kjolen :( Prøver igjen litt senere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelig kjole!! :hjerte:

Jeg kjøpte også kjolen min derfra, og er storfornøyd, ikke en ting å klage på...gleder meg til å bruke den :mrgreen:

AnonymBruker
Skrevet

Nydelig kjole :) Teit spørsmål, men hvordan bestiller man egentlig kjole derfra? :P

Skrevet

Nydelig kjole :) Teit spørsmål, men hvordan bestiller man egentlig kjole derfra? :P

Man finner kjolen man vil ha, eller evt et bilde av en kjole de ikke har på siden, og sender en mail med disse bildene (eller produktnr på kjoler de har på siden sin) og sier fra om størrelse/mål og evt. farge :) så får man total pris, betalingsinformasjon og ca. tid det kommer til å ta. Så er det bare å følge instruksene for betaling, og sette seg tilbake og slappe av :)

• Liker 1
Skrevet

Nydelig kjole!! :hjerte:

Jeg kjøpte også kjolen min derfra, og er storfornøyd, ikke en ting å klage på...gleder meg til å bruke den :mrgreen:

Helt enig. Leitet leeenge etter noe å klage på. Det eneste jeg fant var en liten løs, gjennomsiktig tråd, som er egentlig ikke synlig. Men det er skikkelig pirking da. Ellers er jeg stoorfornøyd! :)

Skrevet

Kjempefin kjole!

Ellers var dette hyggelige lesning, jeg skal nemlig bestille min derifra nuh! :skya:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Dèt var en nydelig kjole :)

AnonymBruker
Skrevet

Åh det er samme kjole som jeg har sett på jo!! :D Kan du ikke legge ut bilde av kjolen du har fått?

Skrevet

Åh det er samme kjole som jeg har sett på jo!! :D Kan du ikke legge ut bilde av kjolen du har fått?

Mener du min kjole? Hvis ja, så kan jeg godt gjøre det. Men får ikke til å legge ut bilder her. De lastes ikke opp. Alternativt kan du sende mailadr din til meg på privatemld, så skal jeg sende deg bilder av kjolen på meg og alle detaljene du måtte ønske.

Ellers et tips til alle: jeg leste her et sted at noen mente at de i Kina kunne ha problemer med å tolke målinger i cm, så jeg lagde en tabell i excel hvor jeg skrev hva som ble målt, målinger i cm og omregnet disse til inches. Kjolen passet perfekt. Korsettet funket som det skulle, kunne strammes uten problemer! :)

AnonymBruker
Skrevet

Må du bestille underskjørt og slikt ekstra viss du må ha det? Fant nemlig drømmekjolen min her inne også ;)

Skrevet (endret)

Må du bestille underskjørt og slikt ekstra viss du må ha det? Fant nemlig drømmekjolen min her inne også ;)

For å være helt ærlig så skjønner jeg ikke vitsen med underskjørtet. Fikk høre her om dagen at poenget var at kjolen ikke skulle "klistres" til beina? Uansett, min kjole trenger ikke underskjørt (tror jeg..). Tror det er kjoler som er veldig brede nede som trenger underskjørt (kalles A-line dress). Men kan hende du kan bestille et underskjørt fra de, eventuelt be de om å få sy et inn i kjolen?

Noen som har peiling?

Endret av apple54
AnonymBruker
Skrevet

Jed falt nemlig pladask for denne kjolen, og tenker kanskje at det er det som får den til å stå litt ut? Tror ikke du har noe behov for underskjørt viss ikke den er litt gjennomsiktig.

Skrevet

Jed falt nemlig pladask for denne kjolen, og tenker kanskje at det er det som får den til å stå litt ut? Tror ikke du har noe behov for underskjørt viss ikke den er litt gjennomsiktig.

Nei, min er ikke gjennomsiktig :) Men tror den kjolen du falt for trenger underskjørt. Hvis ikke vil den nok henge rett ned og ikke stå litt ut som på bildet.

AnonymBruker
Skrevet

Du må ha underskjørt til den kjolen ja, jeg har en lignende kjole som jeg må ha underskjørt til. Men du trenger bare ett med en ring nederst, det er bare for at kjolen ikke skal gå mellom beina på deg :) Er ganske mange lag med tyll og slikt i en sånn kjole :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...