Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen veldig store stygge arr på det ene låret mitt, som jeg gjerne skulle gjort alt for å få fjernet. Er det noen som har erfaring med det? Koster det mye? Hvor gamle må arrene være?

Drar jeg til en lege regner jeg med at de bare kommer til å si at jeg må gi det tid, så kommer de til å blekne med årene. Men jeg har nå hatt dem i 11 måneder, og enda vises de like godt. De ødelegger alt av selvtillit jeg har.

Håper noen kan hjelpe.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et stort arr på låret og det var godt synlig etter 11 mnd. Nå som det har gått 3 år så er det mye mindre synlig. Gi det tid.

Gjest Applecore
Skrevet (endret)

Prøv denne.

Den er litt dyr, men den funker :)

Du finner den på de fleste apoteker.

Endret av Applecore
AnonymBruker
Skrevet

Prøv denne.

Den funker vel ikke på gamle arr?

Nytt arr så er den gull verdt. Det samme som silikonplaster.

AnonymBruker
Skrevet

Prøv denne.

Men vil den funke på 11 måneders gamle arr? Regner med at det tells som "gamle" arr :sukk:

Eller er det noe annet som funker da, hvis den bare funker på nye arr?

Nå som det nærmer seg sommer tenker jeg jo ekstra mye på disse stygge arrene. Bare tanken på at jeg aldri mer kan vise meg i bikini, dra på stranda med venner å bade, dra til syden med kjæreste ødelegger meg helt. Har så lyst å bli kvitt dem.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to kjempestygge arr på knærne. Falt da jeg va ca 8-9 år gammel på grusen, så ble det ikke renset skikkelig. Nå over 10 år senere er de minst like synlige! :( Har hørt at noen arr kan fjernes med laser, men det er vel både dyrt og tidkrevende.

Så har det på "lista mi" over ting jeg gjerne vil gjøre når jeg får mer penger i fremtiden, hehe.

Gjest Applecore
Skrevet

Den funker vel ikke på gamle arr?

Nytt arr så er den gull verdt. Det samme som silikonplaster.

For meg har den funket på arr som har vært over et år gamle, dvs gjort dem blekere og jevnere.

Men den er helt klart best på mye arr, ja.

Skrevet

For det første så følger jeg med dere som også sliter med stygge arr. Har selv et ganske stort og stygt arr på den ene armen. hatt det siden jeg var liten.

Prøv denne.

Skal lese litt mer om denne og kanskje gi den et forsøk. Hadde vært utrolig kjekt å om jeg kunne fått bort det stygge arret. Men spørs, siden det er såpass gammelt.

Ps: er det også sånn at sola kan forverre arr, eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...