Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

HVa synts dere om alle damene som bruker shorts nå om våren-sommern!

Jeg føler ikke alle kler det, men samtidig synts jeg shorts hører hjemme på stranda og ikke ute på by´n.

Jeg har selv fin kropp og er fornøyd med den, men ønsker ikke å bruke shorts

for å tiltrekke meg mannfolka, (har lagt merke til at menn LEGGER merke til dette:P)

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

:klo: jeg skjønner hva du skriver, men jeg forstår ikke helt problemstillingen.... kan du bare ikke la vær å bruke shorts da? selv er jeg stor fan av shorts, og bruker city-shorts aktig året rundt.. med tykk ullstrømpebukse og høye støvletter på vinteren, og hotpants og ola shorts om sommeren :)

jeg skjønte ikke helt hva du mente med det siste du skev? mente du at mannfolka blir tiltrukket av shorts, men du gidder ikke bruke det for å tiltrekke dem?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener at, jeg har lagt merke til at dette tiltrekker mannfolka,

og jeg vil liksom ikke at dette skal være grunnen som "tiltrekker" dem!

Skrevet

Jeg syns shorts er fint jeg :) og det er veldig in akkuratt nå. Er nok en kombinasjon av dette, og at varmen begynner å komme at du ser mange med shorts rundtomkring.

Hva andre går med bryr jeg meg ikke så mye om, å gidder ikke å gå å gruble på hvorfor mange går med shorts. De syns nok, sånn som meg, at det er fint. Jeg går ikke noe særlig med shorts selv, for jeg har ikke funnet en som jeg liker og passer til kroppen min, men om jeg finner, så kjøper jeg nok;)

AnonymBruker
Skrevet

Da har du ikke sett hvor stygt det ser ut når gutter bruker det... Estetisk styyyyyyyyygt.

Skrevet

Jeg liker å gå i shorts, synes stort sett jeg ser bra ut i det, og er sikker på at jeg greier å se hvem som tar kontakt fordi rumpa mi ser bra ut i shorts, og hvem som er interessert i å bli kjent med meg på et litt mindre overfladisk nivå.

• Liker 1
Gjest Tigress
Skrevet

Det er med shorts som med det meste anna av klede - det kjem an på fasongen på plagget og på personen som har det på seg. Shorts som ein kler godt er berre fint, shorts ein ikkje kler ser heilt jalla ut. Har lite eller ingenting med stil å gjere, dei kjem jo i alle stilar eigentleg. Kort-kort olashorts høyrer like lite heime på kontoret som knelang dresskortbukse på stranda.

AnonymBruker
Skrevet

Jævla kjerringer. Gretten? Overgangsalder? Voks opp. La folk gå i hva faen dem vil. Makan...

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Jævla kjerringer. Gretten? Overgangsalder? Voks opp. La folk gå i hva faen dem vil. Makan...

hahahhaaa :skratte: ...den kommentaren MÅTTE komme fra en FEIG anonym bruker jaaaaaaaa.... :gjeiper:

Skrevet

Synes det er fint men noen av dem er vel korte, synes det blir vulgert og stygt når man ser rumpeballene. Skulle ønske jeg kunne brukt det selv, men har for mange komplekser for beina. Synes det bare er pent når man har glatte lår uten cellulitter og er jevnt brun. Men ser jo at "alle" går i det uansett...

• Liker 1
Skrevet

HVa synts dere om alle damene som bruker shorts nå om våren-sommern!

Jeg føler ikke alle kler det, men samtidig synts jeg shorts hører hjemme på stranda og ikke ute på by´n.

Jeg har selv fin kropp og er fornøyd med den, men ønsker ikke å bruke shorts

for å tiltrekke meg mannfolka, (har lagt merke til at menn LEGGER merke til dette:P)

Du føler at alle ikke kler det? Hvem er du til å føle noe om det i det hele tatt?

La folk kle seg som de vil.

Man bruker da ikke shorts for å tiltrekke seg noen heller.

Gammel er du? :ler:

Gjest NozMonster
Skrevet

Du føler at alle ikke kler det? Hvem er du til å føle noe om det i det hele tatt?

La folk kle seg som de vil.

Man bruker da ikke shorts for å tiltrekke seg noen heller.

Gammel er du? :ler:

heeheheee..enig med du! ...jeg tror ikke menn blir tiltrukket av en kvinne FORDI hun bruker shorts! ...ser for meg at jeg drar med meg kjæresten min hjem for første gang, og mamma spør hva kjærsten min falt for; " jeg ble tiltrukket av datteren din fordi hun hadde på seg shorts"

Skrevet

Haha. Jeg bruker shorts fordi jeg liker å vise frem beina mine. Noen liker å vise kløft, noen liker å vise ben. Hva er problemet?

Skrevet

heeheheee..enig med du! ...jeg tror ikke menn blir tiltrukket av en kvinne FORDI hun bruker shorts! ...ser for meg at jeg drar med meg kjæresten min hjem for første gang, og mamma spør hva kjærsten min falt for; " jeg ble tiltrukket av datteren din fordi hun hadde på seg shorts"

Hehehe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...