AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #1 Del Skrevet 11. mai 2011 Hei! Jeg og noen venninner skal inn te Oslo til helgen og tenkte å gå innom en sexshop i løpet av dagen. Vi har vært innom Kondomeriet før, men det var litt flaut å stå i en så lien butikk med masse folk. Har dere tips til andre butikker, eller større kondomeributikker? PS: Jeg tror vi styrer unna steder der det står folk med pisker og sånt i hånda.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #2 Del Skrevet 11. mai 2011 Hmm.. Kondomeriet er vel den minst spesi butikken sånn sett, de fleste sexbutikkene her er åpne for alle mulige fetisjer. Det ligger en på sandvika storsenter, men der blir vel problemet det samme som på Karl Johan. Da er det vel bare å enten la være å skamme seg, eller gå inn i en mørk butikk med mye rart. Eventuelt bestill ting fra Ellos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tammie Skrevet 11. mai 2011 #3 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Hmmm Endret 11. mai 2011 av Tammie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #4 Del Skrevet 11. mai 2011 Oki... da jeg googlet det fikk jeg opp butikker som het flirt og duo? såvidt jeg forsto lå ikke de midt karl johan... noen erfaringer derfra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #5 Del Skrevet 11. mai 2011 Oki... da jeg googlet det fikk jeg opp butikker som het flirt og duo? såvidt jeg forsto lå ikke de midt karl johan... noen erfaringer derfra? Jeg har vært på Duoshop flere ganger. Den ligger nederst i Prinsengate - parallellgate til Karl Johan. Den er ganske stor og har godt utvalg. Helt vanlige folk som handler der - mye par. Hyggelig betjening (jenter i 20-åra) de gangene jeg har vært innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #6 Del Skrevet 11. mai 2011 Okey, kanskje jeg skal ta en tur dit da.. jeg så på hjemmesia te flirt, den så jo proff ut.. kanskje jeg går innom begge :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline Skrevet 11. mai 2011 #7 Del Skrevet 11. mai 2011 Det finnes flere ok i Oslo men om du kan dra til Flirt (www.flirt.no tror jeg), så hadde jeg gjort det! Der er de veldig flinke. De jobber mye med veiledning etter sykdom osv, så de kan mye og butikken er veldig fin! Lykke til da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #8 Del Skrevet 12. mai 2011 Ahhh. Da tror jeg kanskje jeg gjør det, så en ting som hette wevibe der sm jeg fikk litt lyst på xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnaari Skrevet 12. mai 2011 #9 Del Skrevet 12. mai 2011 Jeg har også veldig god erfaring med Flirt. Stor og oversiktlig butikk med bra utvalg og hyggelig betjening. Anbefaler forresten også Wevibe, en genial liten ting som man kan ha mye morro med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 10. juli 2011 #10 Del Skrevet 10. juli 2011 Tråden er ryddet iht. KGs regler om reklame og å skrive på norsk. Phaedra,mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå