AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Flere som har dårlige erfaringer med denne? Kan ikke forstå at Redken fører et SÅ dårlig produkt.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #3 Skrevet 11. mai 2011 Det kan hende den er for rik og tung for håret ditt, den kan imidlertid være fantastisk for andre så det er ikke sikkert det er kuren det er noe galt med - bare matchen med din hårtype. En hårkur som redder håret mitt når det er slitt blir altfor mye når jeg nettopp har klippet meg. 1
smiiiley Skrevet 11. mai 2011 #4 Skrevet 11. mai 2011 Smooth down serien er det oljer i, og er for ekstremt tørt og krusete hår. Om du ikke har det, er det nok ikke serien for deg. Hvis du har veldig tørt hår, men tynne hårstrå, vil den nok også bli for tung for deg. Har ingenting med at det er en dårlig serie. Men et er rett og slett for mye pleie for ditt hår. Det sier jo litt egentlig, at den er GOD for den gir masse pleie..
smiiiley Skrevet 11. mai 2011 #5 Skrevet 11. mai 2011 Og som AB sier, balsam og kur skal IKKE i hårrøttene, men kun i lengdene. Det gjelder vel egentlig de fleste av oss..Man trenger IKKE balsam og kur i bunnen, for da blir det ofte fett og tungt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå