Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt proteinkur(Joico) i et par år nå, men håret mitt blir verken blankt eller mykt av det(mindre slitasje på håret, da:). Jeg har ganske "matt" hår, hvis jeg kan kalle det det. Bruker Moroccanoil, og det funker ganske bra når det kommer til glans, men skulle ønske at håret mitt var mykere! Etter noen år med bleking av håret blir håret mitt veldig stygt etter dusj.. Det krøller seg, er frizzy og kjennes tørt. Det blir helt annerledes når jeg retter det, men jeg skulle ønske at håret mitt så litt bedre ut etter dusj også. Ser at mange sverger til All soft(den gulaktige? fra Redken), er kuren i den serien noe jeg bør teste ut? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips, har faktisk tenkt litt på den.. :) Flere tips?

Skrevet

Det kommer litt an på om håret er tørt/slitt og trenger fukt eller om det er slitt/kjemisk behandlet og derfor trenger proteiner. Tilfører du hår for mye proteiner vil det ofte bli frizzy/sprøtt. Uten å vite noe mer om hvordan du behandler håret ditt ville jeg nok gått for både proteiner og fukt.

Skrevet

Tørt og skadet hår kan ikke repareres fordi hår er dødt. Man kan forebygge og få håret til å se kosmetisk penere ut med en kur men ikke fikse problemet. Slutter man med kuren er håret like skadet som før. Det må klippes bort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...