AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Hei alle sammen! Jeg sitter og under litt på hva som egntlig skal til for å få den "perfekte kvelden" på byn. Jeg og jentene har vært en del ute i det siste, ettersom nesten hele gjengen er singel. Jeg syns det er utrolig rart at det er så utrolig varierende hvordan kveldene blir, selv om vi stort sett går på det samme utestedet, kler oss i samme stil og drikker like mye/lite. Det skal nevnes at vi alltid har det kjekt bare oss jentene om ikke vi klarer å komme i snakke med noen gøye mannfolk, men det er ikke helt det samme som om vi hadde truffet nye mennesker Eks på en super kveld: Vi kommer, finner et bord, og så snart vi har satt oss ned komme det noen gutter bort for å preike. Ikke bare er de morsom og greie, de kan også føre en samtale. Utover kvelden forsvinner gutter som vi ikke har noen særlig interesse for, og det kommer nye til. Ett blikk er nok til at de vi vil prater med kommer bort. Kvelden avsluttes gjerne med ett tilbud om kaffe dagen etter og en førespørsel om telefonnr. Før vi alle går hjem hver til vårt. Til dere gutter: Hva skal til for at dere tar turen bort til en gjeng med jenter og slår dere ned ved bordet deres? Og hva er det med dere som kommer bort og setter dere og bare ser en annen vei uten å si en dritt? Ikke bare blokkerer dere for at vi kan komme i kontakt med andre menn, dere gjør alt litt akward ved å sitte å høre på hva vi snakker om uten å delta. Litt creepy rett og slett! Så til dere jenter: hva gjør dere for å få kontakt med menn på byn hvis dere er en liten jentegjeng? Og hvordan blir dere kvitt de mennene som bare setter seg ned og viser seg å være kjedelige?
Tenk_om Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 Det som skal til for en morsom kveld ute er å kunne komme seg ut før det blir for fult. Får faktisk et bra bord og en drink uten å stå i kø i en halvtime. Ellers har jeg det spesielt morsomt om jeg treffer på mange kjentfolk. At jeg ikke blir for full så jeg kan kose meg og ha kontroll (viktig også dagen-derpå). Er alle jente i samme dansehumør så har vi det heeeelt fantastisk supert!! Setter det seg uønsket selskap ved mitt bord, forklarer jeg bare høflig at det ikke er ledig. Men jeg føler opplevelsen av å gå ut blir anderledes om du går ut kun for å treffe gutter/jenter. Jeg går ut for å ha det gøy og har det alltid kjempe gøy. Har jeg ikke det, så går jeg hjem 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #3 Skrevet 11. mai 2011 Kvelden avsluttes gjerne med ett tilbud om kaffe dagen etter og en førespørsel om telefonnr. Jøss, hvor er det dere går hen? Indremisjonen? 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #4 Skrevet 11. mai 2011 Jøss, hvor er det dere går hen? Indremisjonen? haha! takk for den neida, det er vel ingen av oss som er helt for ONS eller ting i den duren, når det er sagt drar vel 50% av venninnene hjem med en de allerede holder på med. Type treffe dem på veien hjem eller ta taxi=p heller sjelden at vi sover alene etterpå :gjeiper: hovedmålet vårt er vel å treffe nye folk. men vi har det alltid kjekt vi jentene uansett
Gjest Katten. Skrevet 12. mai 2011 #5 Skrevet 12. mai 2011 Jeg får angst. Hvorfor skal alltid initiativet være opp til oss? TA KONTAKT MED MANNFOLKENE DERE LIKER SELV! På byen er det mange jenter som sender meg de berømte blikkene. Jeg svarer med blikk, osv, men går ikke bortover. I løpet av kvelden kan jenta fortsette å sende mange blikk, men jeg har kun en gang opplevd at jenta har tatt "kontakt" først. Kjedelig. 1
Peachy Skrevet 12. mai 2011 #6 Skrevet 12. mai 2011 Høres ut som venninnegjengen min det! Vi pleier stort sett å få gutter vi vil ha bort til oss ved prate med en av dem. Gjerne med baren: Har du noen flere kompiser med deg? Vi trenger litt selskap der borte i kroken (peke på bordet)... Funker finfint! =) ellers er det MANGE flere som kommer bort til jenter som ler og koser seg, og ikke speider etter et nytt bytte skader ikke å pynte seg litt heller. La converse og hettegensre ligge hjemme, ta heller på noe som er litt sexy, men ikke slutty, da får du bare de ekle klysete mennene bort! hehe
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #7 Skrevet 12. mai 2011 Jeg får angst. Hvorfor skal alltid initiativet være opp til oss? TA KONTAKT MED MANNFOLKENE DERE LIKER SELV! På byen er det mange jenter som sender meg de berømte blikkene. Jeg svarer med blikk, osv, men går ikke bortover. I løpet av kvelden kan jenta fortsette å sende mange blikk, men jeg har kun en gang opplevd at jenta har tatt "kontakt" først. Kjedelig. katten har et poeng. Jeg har aldri hatt problem med å ta initiativ til å gå bort til en fyr jeg har funnet et eller annet fascinerende ved sånn rent førsteinntrykk messig... Og dette har fungert strålende for min del. Er jo så ufattelig enkelt å skape kontakt med noen man vil prate med. Er jo bare å si "hei! Bra kveld?" eller hva som helst.. ingen er særlig kresne på hva man sier/spør om, i min oppfatning er de fleste bare positive til at en jente tar kontakt... og slår gjerne av en prat.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #8 Skrevet 12. mai 2011 katten har et poeng. Jeg har aldri hatt problem med å ta initiativ til å gå bort til en fyr jeg har funnet et eller annet fascinerende ved sånn rent førsteinntrykk messig... Og dette har fungert strålende for min del. Er jo så ufattelig enkelt å skape kontakt med noen man vil prate med. Er jo bare å si "hei! Bra kveld?" eller hva som helst.. ingen er særlig kresne på hva man sier/spør om, i min oppfatning er de fleste bare positive til at en jente tar kontakt... og slår gjerne av en prat. Vil legge til at jeg er nok litt ekstra lite sjenert, og har også gjort dette i passende situasjoner utenfor byen/Fest- også med suksess. Urk, jenter burde virkelig komme over denne "ta initativ" angsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå