AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Jeg er jente som nå har begynt å ha jevnlig sex etter noen få ganger tidligere. Men jeg klarer ikke slappe av helt, føler at jeg blir videre og videre for hver gang. Merker jo det allerede, i starten måtte jeg alltid fingres en stund, og det var trangt å ikke like lett å få inn kuken (som er av normal størrelse), men nå kan den puttes rett inn uten noe forspill. Er dette sant at man blir videre og videre etter hvor mye sex man har?
Stefan Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 Jeg er jente som nå har begynt å ha jevnlig sex etter noen få ganger tidligere. Men jeg klarer ikke slappe av helt, føler at jeg blir videre og videre for hver gang. Merker jo det allerede, i starten måtte jeg alltid fingres en stund, og det var trangt å ikke like lett å få inn kuken (som er av normal størrelse), men nå kan den puttes rett inn uten noe forspill. Er dette sant at man blir videre og videre etter hvor mye sex man har? Det som skjer er at du tilpasser deg en ny situasjon. Du tilpasser deg størrelsen hans, og bra er det. Det kan også hende at du var litt nervøs og dermed også føltes trangere ut før også. Men selvom du tilpasser deg er det aldri feil med knipeøvelser. Det viktigste er at du slapper av og nyter det i stedet for å bekymre deg unødig.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #3 Skrevet 11. mai 2011 Livredd for samme greien her :gjeiper: har fått meg en fast partner som er litt for stor etter min smak egentlig. Jeg har alltid vært trang, og tilpasset meg de jeg har vært med, uansett om de var liten eller over snittet. men nå som jeg har hatt meg masse med denne fyren, og han har et utrstyr på rundt 25 cm og er tykkere enn hva jeg klarer å holde runt (har heldigvis små hender) er jeg redd for at jeg ikke skal klare å komme tilbake der jeg var. På tross av knipeøvelser og vaginakuler. Jeg tåler mye mer enn før og størrelsen går også helt greit nå i motsettning til før da vi først begynte. jaja, tar meg en tur på butikken med kulene og gjør knipeøvelser, skal trene godt uansett, da går alt forhåpentligvis tilbake til normalt om det skulle ende med han jeg holder på med nå :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #4 Skrevet 11. mai 2011 Jeg er jente som nå har begynt å ha jevnlig sex etter noen få ganger tidligere. Men jeg klarer ikke slappe av helt, føler at jeg blir videre og videre for hver gang. Merker jo det allerede, i starten måtte jeg alltid fingres en stund, og det var trangt å ikke like lett å få inn kuken (som er av normal størrelse), men nå kan den puttes rett inn uten noe forspill. Er dette sant at man blir videre og videre etter hvor mye sex man har? Det der er bare tull og ingenting å bekymre seg over . Man blir ikke videre av å ha sex .Selv er jeg over 30 år og har hatt masse masse sex , men jeg er like trang som da jeg var 17 -18 år fortsatt . Merker ingen forskjell , annet enn at jeg er mye våtere og kåtere som 30 åring enn jeg var i yngre år . Og er man veldig våt og kåt , kan man jo føles litt videre ut . Er normalt at skjeden utvider seg når man er kåt og våt , i forhold til normaltilstand når man er trang og tørr . Forøvrig er sex god trim for underlivsmusklene , også orgasme trimmer musklene og holde de sterke . Naturlig trim for bekkenbunnen .Og det er jo deilig å bruke musklene under sex . Og det er bare sunt , ingen tar skade av å ha sex , selv ikke om mannen er stor . Skjeden trekker seg alltid sammen igjen . Den er jo elastisk og tilpasser seg det meste .
edderkoppdame Skrevet 11. mai 2011 #5 Skrevet 11. mai 2011 Dersom man skal følge den logikken ønsker da menn å kun ha sex med jomfruer og svært uerfarne slik at de skal oppnå friksjon. Om dere ikke lengre kan slappe av og like sex sex pga redsel for vidhet kommer dere til å risikere å miste mennene deres for andre mer løsslupne kvinner. Jeg har født barn og sex med mange forskjellige og er nesten irriterende trang.
Gjest Purple Haze Skrevet 11. mai 2011 #6 Skrevet 11. mai 2011 Det der er jo bare tull! Jeg er 43 år, har vært seksuelt aktiv lenge, har født to barn, men jeg er da ikke blitt vid for det! Skjeden er elastisk, og kan trenes. Knipeøvelser er noe man bør gjøre hver dag, både i forhold til sexlivet, og for å forhindre inkontinens når man blir eldre. Nyt sex og ikke bekymre deg for om du blir vid. Det blir du nemlig ikke
Gjest Eugene Onegin Skrevet 11. mai 2011 #7 Skrevet 11. mai 2011 Du burde være redd for sex man kan få kjønnsykdommer man kan bli gravid eller gjøre noen gravide og er man gammel kan man dø av det..... frykt det frykt sex......
Gjest Male84 Skrevet 11. mai 2011 #8 Skrevet 11. mai 2011 Man skal jo føde ut der, og jeg har ikke hatt noe problem med å syntes at jenta har vært for vid selv etter en fødsel. Er fint mulig å trene seg stramm og fin igjen der nede, så ingenting å bekymre seg for.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå