Suzy Skrevet 7. november 2003 #1 Skrevet 7. november 2003 Etter å ha sett det mye omtalte sladder, dritt og baktalelses-forumet som det snakkes om i en annen tråd her inne så har det gått opp for meg hvor fint det er her inne på KG, derfor...: HURRA FOR KG!!!! Suz
Silfen Skrevet 7. november 2003 #2 Skrevet 7. november 2003 Jaaaaaaaaaaaaaaa! Sensur fremfor drittslenging anyday!
Titti72 Skrevet 7. november 2003 #3 Skrevet 7. november 2003 Du var rask nå!!! Jeg er så enig så enig. Her er det flotte folk. Mange fine innlegg, og spennende diskusjoner. Ting/emner er oversiktlig og greit, og gudskjelov for de flotte moderatorene vi har her *bukker dypt for dere*. La gå at det kanskje slettes en gang for mye her, men det er tross alt bedre en hvordan andre forumer fungerer. Der får navn, drittslenging stå åpen så alle kan se.
Suzy Skrevet 7. november 2003 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2003 Andre? Eller ett? Ikke godt å si, men dette er hyggelig uansett!!!
birgitte242 Skrevet 7. november 2003 #7 Skrevet 7. november 2003 Vet du, jeg tenkte nøyaktig det samme etter å ha vært inne på det mye omtalte forumet! Hurra for KG, Gry og moderatorene!
Jen Skrevet 7. november 2003 #10 Skrevet 7. november 2003 Blir gjerne med i hurragjengen, jeg og! HURRA!
bluebird Skrevet 7. november 2003 #12 Skrevet 7. november 2003 Ja, KG er et flott forum. Og så er det jo så hyggelige folk her!
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2003 #13 Skrevet 8. november 2003 Dette er det eneste forumet der jeg har fått dritt slengt til meg..og blitt forfulgt...
Gjest Gjesta Skrevet 8. november 2003 #16 Skrevet 8. november 2003 Jeg syns også at KG er et kjempefint forum - og på mange måter et seriøst forum! Her finner man alltid en eller annen interessant diskusjon å følge med på, og mange spennende brukere! Jeg har trivdes her siden første dag - og gjør det fortsatt! Er sjeleglad for at vi har fornuftige moderatorer som følger med og gjør KG til et ålreit sted å være! En stor takk til Gry og moderatorene! :blomst_opp: K
Gundel Gaukeley Skrevet 9. november 2003 #18 Skrevet 9. november 2003 (endret) . Endret 11. februar 2013 av Gundel Gaukeley
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå