Gå til innhold

Tatt på fersken

Anbefalte innlegg

Gjest Frode
Skrevet

I går hadde jeg og kona sex. Etter akten skulle jeg bare en tur på vaskerommet med litt skittentøy og stoppet ved kjøkkenvasken for å drikke litt. Mens jeg stod og drakk oppdaget jeg at nabokjærringa (som var ute å raket løv) stod å så på meg, jeg var selvfølgelig naken, og lillegutt hadde ikke rukket å bli liten enda. Ganske flau løp jeg inn på soverommet og fortalte kona hva som hadde skjedd, og hun ble/er ikke noe mindre flau over episoden. Vet ikke hvordan vi skal forholde oss til nabokjærringa nå (som forøvrig er gammel "ungkar") og kanskje har lite greie på sex og forhold og sånt. Hva hadde dere tenkt om dere var nabokjærringa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At hun sikkert er i godt humør nå som hun har fått sett en naken mann for første gang på lenge;)

Hadde ikke tenkt noe mer over det - det var da hun som glodde på deg, ikke du som blottet deg bevisst for nabolaget.

Skrevet

Dere er jo gift, regener med at selv som gammel "ungkar" vet hun vel hva sex er og at det er noe som skjer i de fleste parforhold? :fnise:

Jeg ville latet som ingenting nestegang du så henne, ikke vits å lage noe styr ut av en sånn filleting, verre om hun hadde knipset bilde av deg med mobilen;-)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Forhold deg til henne akkurat som du har gjort frem til nå.

Sex er jo den mest naturlige ting i verden.

AnonymBruker
Skrevet

Var jeg henne ville jeg i hvert fall vært mye flauere enn begge dere to til sammen. Stå og glane inn til folk på den måten, da gitt! :ler:

• Liker 1
Skrevet

det der betyr vel ikkenoe....

værre om du hadde blitt sett mens du drev på med en fersken :) :)

• Liker 2
Gjest Frode
Skrevet

Takk!

Er ikke så flau nå lenger.

Frode

Gjest Berit
Skrevet

Jeg hadde gått hjem og onanert var jeg henne:) tror ikke du skal være sjenert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...