Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har da som kjent tyyynne bryn,tynnere enn en vanlig blyant :tristbla:

er litt lei av å bruke lang tid hver morgen på å tegne opp og perfektisere de,for ikke å snakke om i solvarmen når de "smelter" bort...nice!!

Det med brynene er et stort issue for meg,og har tenkt på at permanent makeup kansje er løsningen!

Er det noen som kan anbefale noen dyktige i Bergen?har dere erfaring med permanent makeup?

setter stoor pris på svar :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke gjort det, det ser utrolig fake ut! Og tenkt når du blir gammel og får rynker, så er bryna tegna på, ikke pent!

Skrevet

Ok..?har sett flere eksemler på bryn som er pene,dvs tegnet opp som hår,ikke to blåsvarte streker altså! :haar:

AnonymBruker
Skrevet

sols.blogg.no

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes tatoverte bryn kan bli veldig pent, så lenge de kan jobben sin, de som gjør det :)

Skrevet

Nå vet jeg ikke om noen bra i Bergen da jeg selv bor i nærheten av Oslo. Men jeg har selv tatt permanente bryn, slet med det samme som deg og etter påtegning i hele fjor og ingen bading så bestemte jeg meg for å ta det til denne sommeren. For det første er det ikke noe stress når man blir gammel da fargen holder kun i 3-4 år, og for det andre ser det ikke fake ut om man går til folk som har peiling. Typen la ikke merke til at mine var tatoverte en gang før jeg kommenterte det selv.

Så go for it! Det er virkelig herlig å bare kunne stå opp om morran og gå ut, i stedet for å bruke evigheter på å fikse bryna først. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Møtte nettopp ei dame med tatoverte bryn, og for å si det sånn, bryna trakk til seg oppmerksomhet. Du SER jo at det ikke er hår der, men fake. Veldig tydelig.

Ikke noe jeg kommer til å gjøre ihvertfall.

Skrevet

Jeg vet dessverre ikke om noen i Bergen. Jeg vet om mange som har gjort det, og resultatet er så som så. Jeg har sett mange skrekkeksemplarer på tatoverte øyenbryn som virkelig ikke ser ut i måneskinn - på den andre siden har jeg også sett eksempler som nesten frister meg selv til å tatovere bryn :gjeiper: Jeg så et eksempel seneste igår hvor hun hadde kjempe fine bryn ;)

Det jeg vil frem til er at du bør velge en fagperson med omhu, og gjerne ser litt på hva vedkommende har tatovert av bryn før. Jeg skjønner nemlig veldig godt frustrasjonen over å bestandig måtte passe på at øyenbrynen er på riktig plass :/

Masse lykke til :)

Skrevet

:jepp: ja er akkurat sånn jeg mener!men jeg trenger vel ikke å tatovere HELE brynet..? jeg må jo bare "fylle i" der det mangler liksom..håper det funker.

men må jo finne noen kompetente folk i bergen som utfører det..ingen som vet? :(

Skrevet

Du kan jo google litt rundt å se hva slags salonger som gjør det i bergen først, og deretter google ryktet. :jepp:

Skrevet

hehe det var lurt KaDust,får prøve det ;)

Skrevet

De trenger ikke å være stygt! Samboeren min så heller ikke at jeg hadde tatovert øyenbrynene før jeg sa det.... Jeg gjordet det hovedsakelig fordi jeg fikk et arr rett gjennom øyenbrynet etter en ulykke.

Er KANON fornøyd med mine! Jeg tok dem hos en bekjent, thailandsk dame, fikk det or 1.500,- og hun er DYKTIG! Dessverre så skal hun slutte, så dersom jeg trenger påfyll om noen år så må jeg nok betale 3 ganger høyere sum, dersom en norsk en skal ta det....... :filer:

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har noen erfaring med dette i Bergen? Ser på nettet, men utrolig lite info om det..

Anonym poster: 198c8f586ffe388a1c8285338904606f

Skrevet

Jeg anbefaler ei som heter Lene Foseid. Hun har mye erfaring og kan faktisk si at ingen har gått derfra misfornøyde. Og jeg har gjort dette selv. Og ingen har kommentert noe, folk syns det ser så naturlig ut.

Noen som har vært hos solvår har tatt kontakt med lene og fått hjelp til å rette det opp hos henne, fordi de var så misfornøyde.

http://www.facebook.com/oslopermanentmakeup?fref=ts

• Liker 1
Gjest uAnonymbruker
Skrevet

Jeg syns for det meste de blir seende for perfekte ut, liker ikke det. Men heller det enn tatovert eyeliner!!

AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig ingen som kan anbefale bra permanent makeup i Bergen?

Anonym poster: 198c8f586ffe388a1c8285338904606f

AnonymBruker
Skrevet

Hør med tatoveringsstudioet Leading Light eller hva de heter i strandgaten? Jeg vet de har peiling på hvem som tatoverer hva, de kan gi noen navn, så googler dere utfra det?

Anonym poster: 3e2a6c78310dd93b74b858bfdd918aac

Skrevet

gjør god research. mange som tattoverer bryn ser ut til å få bryn som man tydelig ser er tattoverte. velg disse tattovørene med omhu. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...