AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Jeg vil ta restylane/perlane i overleppen,da denne er mye smalere enn underleppen og har plaget meg støtt. noen som har erfaring fra denne klinikken,er de greie der/hva med pris/resultat? kom med kommentarer selv om dere ikke nødvendigvis har tatt fillers,evt andre operasjoner? håper noen har vært der,håper på svar
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 Jeg vil ta restylane/perlane i overleppen,da denne er mye smalere enn underleppen og har plaget meg støtt. noen som har erfaring fra denne klinikken,er de greie der/hva med pris/resultat? kom med kommentarer selv om dere ikke nødvendigvis har tatt fillers,evt andre operasjoner? håper noen har vært der,håper på svar Har bare fettsugd magen på FMS og var fornøyd , men vet ikke hvordan de er på restylane. Men har tatt restylane i leppene på ellipseklinikken 4 ganger og har hvert strålende fornøyd hver gang!
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #3 Skrevet 11. mai 2011 Ok takker for råd! ja såg på ellipse klinikken,bakdelen med de er at de er ganske dyre tror eg..? hvor mye pleier man egentlig å bruke ved fillers i leppene,det står jo alt ifra 0,5 ml - 3,5 liksom.. og må man etterfylle?bare det koster jo 2 tusen kr... blir jo kjeempedyrt samlet da! er ikke sikker på hva de tar på FMS da,finner ikke pris hos de.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #4 Skrevet 11. mai 2011 Har ikke tatt restylane eller noe før,men kjenner mange med det, bare pass på at du ikke tar for mye! Jenter med litt smalere lepper som tar for mye(spesielt i overleppa) får en leppe som står rett ut,og når de smiler ser det ut som leppa vrenger seg nesten litt oppover! Type "Ducklips" "Fishlips"..
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #5 Skrevet 22. mai 2011 Ja det er dyrt :/ og det må fylles på etter ca to mnd, kommer an på hvor mye du fyller og hvor store du har fra før av. men på ellipse klinikken vet jeg ihvertfall de er flinke og før de sprøyter inn så har du samtale med de først om hva som passer deg og dine lepper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå