Gå til innhold

Hvor ofte?

Fremhevede innlegg

Gjest Tiril
Skrevet

Vi er et par på 31 og 33 og har to barn på 2 og 4. Vi har sex ca to ganger i uka. Er det ofte eller skjelden i vår situasjon? Hvor ofte har dere andre som er i samme båt sex?

Tiril

Videoannonse
Annonse
Gjest Skidoo
Skrevet

Jeg er 45 år, og de 3 barna våre er voksne. Vi har fremdeles sex ca 5 ganger i uken! :sengekos:

Skrevet

Vi er 27 og 36,for inntil 3 år siden hadde vi sex 2-3 ganger i uken..men for nesten 3 år siden ble vi prøvere..og har enda ikke fått det til,vi holder på med ivf!!

etter dette kjøret har vi nesten aldri sex,jeg har ikke lyst pga medisiner som gjør at jeg nedreguleres til overgangsalder,og mannen maser ikke,han forstår :rodmer:

savner sexen,savner samlivet generelt..håper vi får det tilbake :sukk: en dag........................................

AnonymBruker
Skrevet

Vi er 25 og 28, har to barn på 2 og 4 år. Har vært sammen i 7 år. Har sex 1-2 ganger i uka. Jeg syns det er litt lite (men overlever), han syns det holder men jobber med å få litt mer lyst...

Gjest HunterLady
Skrevet

Vi er litt yngre, men har en ettåring, så det gjør jo at sexen begrenses. Man har ikke like mye tid og man har ikke like mye lyst el energi. Det er helt naturlig og litt tragisk.

Vi prøver å ha sex så ofte som mulig, men enkelte uker kan det være så lite som 2-3 ganger. Jeg synes det er lite og foretrekker å ha sex eller form for sex (oralsex f.eks.) daglig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...