eitrande Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Ettåringen vår har alltid hatt de merkeligste sovestillinger. Inn i hjørnet på tvers og helst på magen er populært nå for tiden. Så jeg lister meg inn hver kveld og legger han i en mer normal stilling. Hva gjør dere? Lar dere barna ligge slik de ligger, eller flytter dere på dem? Kan legge grunnen til at jeg flytter på ham er at jeg håper han ligger mer komfortabelt og dermed sover lenger... ;-)
Klematis Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 Jeg lar henne ligge i 99% av tilfellene. Hun våkner og snur seg innimellom, har aldri opplevd at hun har våknet og grenet fordi det har vært vondt noen plass. Har hendt at jeg har flyttet henne om hun har ligget helt knødd inn i et hjørne med hodet i en unaturlig vinkel eller om hun ligger sånn til at jeg ikke får lagt dyna over henne igjen og det er veldig kaldt i rommet. Da hender det at hun våkner, men sovner heldigvis fint igjen med en gang.
Gjest pysepusen Skrevet 11. mai 2011 #3 Skrevet 11. mai 2011 Lar ham som regel sove slik han vil Han flytter seg når det blir ubehagelig
FangeLiv Skrevet 11. mai 2011 #4 Skrevet 11. mai 2011 Jeg også lar henne vanligvis ligge. Hun sover i sprinkelseng, og hvis hun har et bein eller arm mellom sprinklene på en bøyd og ekkel måte, retter jeg henne og legger henne "pent".
Vibi Skrevet 11. mai 2011 #5 Skrevet 11. mai 2011 Jeg pleier å gå inn før jeg legger meg, og legge han på puta, på ryggen og dytte smokken inn i munnen hans. Det er selvsagt helt unødvendig for det tar sikkert ikke lang tid før han ligger et helt annet sted igjen, men det har bare blitt en vane. Han våkner uansett aldri når jeg flytter på han, og så ser det litt mer behagelig ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå