Gå til innhold

Voksne barn som lyver for foreldrene

Anbefalte innlegg

Gjest Chantel
Skrevet

Hva synes dere om at voksne barn (slutten av 20årene) lyver for foreldrene? Altså at de med fullt overlegg lyver om en person foreldrene kjenner for å sette vedkommende i et dårlig lys, fordi de er sjalu og ikke vil at foreldrene skal ha kontakt med vedkommende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo litt lite opplysninger om denne spesielle hendelsen her, men jeg synes ikke noe om å lyve i det hele tatt, enten man er barn eller voksen, til foreldre eller andre...

Gjest Anonymous
Skrevet

Datteren i huset anklager X for å ha sagt ting som X aldeles ikke har sagt. F.eks X ringer forelderen, datteren tar tlf og sier at forelderen ikke er inne, men at hun skal gi beskjed senere. X ringer forelderen på mobilen og nevner at hun prøvde hjemmetlf først.

Forelderen kommer hjem, og sier til datteren at X har ringt, hvorfor sa du ikke fra. Datteren sier at X ikke presenterte seg (ikke korrekt) og skullle ringe tilbake (heller ikke korrekt.) Og flere lignende episoder. Pluss diverse løgner om ting X skal ha sagt og gjort, som slett ikke har skjedd.

Gjest Coolaid
Skrevet

Det syns jeg ikke noe særlig om. Respektløst, de kan i det minste holde kjeft dersom man ikke har noe fornuftig å komme med.

Skrevet

Aldri pent og lyve.

Nulltoleranse her i gården for dette. :evil:

Skrevet

Dette burde "de voksne" ordne opp i selv! Datteren er jo tydeligvis ikke voksen, selv om alderen tilsier det. At hun bor hjemme i en alder av nesten 30 tilsier vel også det!

Man burde unngå datteren - for å unngå slikte falske uttalelser.

At det er dumt å lyve - selvfølgelig!

Skrevet

Hvorfor lyger datteren om X. Hva er hennes forhold til X?

Hilsen Trille

Skrevet
en sak har alltid to sider

....eller flere.......

Skrevet

ja en sak har altid to sier.Men jeg lurer på noe her,Hva slags forhold har trådstarter til denne lyveren? og hva slags forhold til foreldrene? er du på alder til lyveren eller foreldrene?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er yngre enn datteren, og kjenner foreldrene, ikke henne.

Jeg har blitt fortalt av faren at hun hadde bedt dem om å ikke ha kontakt med meg (og det før hun engang hadde møtt meg eller visste hvem jeg er ). Han har også fortalt at hun er veldig sjalu av natur og at det ikke er bare meg personlig, men at hun bare er slik. Jeg mener da at det ikke er rett at hun får oppføre seg som hun vil bare pga sjalusi, og lurte på hva dere mener om slikt. Og hva dere synes om at barn lyver for foreldrene.

Skrevet
Jeg er yngre enn datteren, og kjenner foreldrene, ikke henne.

Jeg har blitt fortalt av faren at hun hadde bedt dem om å ikke ha kontakt med meg (og det før hun engang hadde møtt meg eller visste hvem jeg er ). Han har også fortalt at hun er veldig sjalu av natur og at det ikke er bare meg personlig, men at hun bare er slik. Jeg mener da at det ikke er rett at hun får oppføre seg som hun vil bare pga sjalusi, og lurte på hva dere mener om slikt. Og hva dere synes om at barn lyver for foreldrene.

Hva slags forhold har du til faren og moren hennes????

*Suzy lukter muffens her...* :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har blitt kjent med dem og er på besøk iblant. Hva er muffens med det?

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg skjønner det ikke helt...

stopp kontakten og fortell dine venner som det er. pga henne orker du ikke. hvis du orker ser jeg ikke poenget med innleggene dine.

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg er ett voksent barn som lyver for min mor: fordi jo mindre hun vet jo bedre er det.....

Skrevet

Kansje hun føler at du prøver å ta en plass i familien du ikke har krav på.hvis hun er i slutten av tyve årene,å du er yngre enn ho så er vell foreldrene en god del eldre enn deg?

Gjest Anonymous
Skrevet
Kansje hun føler at du prøver å ta en plass i familien du ikke har krav på.hvis hun er i slutten av tyve årene' date='å du er yngre enn ho så er vell foreldrene en god del eldre enn deg?[/quote']

det kan så være om hun føler det slik, men da synes jeg ikke løgn og bakvaskelser er måten å ordne opp i det på. Jeg har heller aldri prøvd å ta fra henne noen verdens ting.

Skrevet

Jeg har blitt kjent med dem og er på besøk iblant. Hva er muffens med det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...