AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Er det rart å elske jobben sin? Det virker som om ingen er glade i jobben sin, hverken hos venner, bekjente eller her inne. Jeg elsker jobben min, jeg gleder meg til å stå opp hver eneste dag fordi jeg skal jobbe. Jeg henter energi på jobben, jeg er glad hele dagen og jeg syntes det er fantastisk å jobbe. Jeg kunne også snakket none-stop om ting som har skjedd på jobben/kunder som er innom. Men folk rynker på panna når jeg sier det. Og jeg må ofte ta tak i meg selv og finne på noe annet å snakke om når jeg er med andre, for automatisk snakker jeg entusiastisk om jobben. Er jeg rar som elsker jobben min? Ellers syntes jeg det er fantastisk å tjene penger på å gjøre noe jeg sikkert ville gjort gratis om jeg kunne. (Hadde jeg vunnet 100mill i lotto, ville jeg aldri sluttet i jobben.. )
Gjest Aria. Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 Du er heldig Hadde det også sånn en periode. Var sur når jeg ble syk en uke, for jeg ville heller være på jobben. Håpet også at vinterferien og påsken gikk fort. Og 1 mai var bare tull. Jobbet på en skole. Hva i all verden er det du jobber med?
Capricorn Skrevet 11. mai 2011 #3 Skrevet 11. mai 2011 Lurer veldig på hva du jobber med jeg nå Har det også litt sånn egentlig. Hadde jeg vunnet i lotto så hadde jeg aldri slutta, men trappet ned litt. Er ikke SÅ glad i jobben at jeg ikke hadde tatt meg litt mer fri
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #4 Skrevet 11. mai 2011 Vil ikke ha fri en gang jeg Jobber i en butikk med et felt som jeg elsker å drive med og som jeg er god på.
Gjest Passing by Skrevet 11. mai 2011 #5 Skrevet 11. mai 2011 Jeg er glad i jobben min jeg også, gode kolleger, fin arbeidsgiver og et interessant fagområde.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #7 Skrevet 11. mai 2011 Bestevennen min har det sånn og jeg vrir hodet for å finne ut hvordan jeg kan få det sånn.
Tonka Skrevet 11. mai 2011 #8 Skrevet 11. mai 2011 Jeg har det også sånn, trives kjempegodt på jobb. Trivdes enda bedre i forrige jobb, der forsøkte jeg å tilbringe mest mulig tid, og hadde jeg fri så stakk jeg innom da også. Men jeg tror det handler mye om hva man gjør det til selv også - går man rundt og tenker at man gleder seg til jobb så blir arbeidsdagene mye lettere, og da trives man jo bedre og bedre også.
Rainbow Skrevet 11. mai 2011 #9 Skrevet 11. mai 2011 Jeg var sånn i jobben min jeg også. Grua meg til helg, og kunne ikke fatte at jeg fikk betalt for å skrive (var journalist). Gleda meg til hver eneste dag. Men så jobba jeg så mye at jeg ble utbrent, og fortsatte enda lenger før jeg innså det selv. Da begynte jeg nesten å hate jobben, før jeg tok til vett og slutta. Ble så sjuk av å jobbe så sinnsykt mye at jeg ikke har jobba siden august 2009. Men drømmer om å finne noe å drive med når jeg er frisk igjen som gir meg den følelsen du har. At jobben er fantastisk. Det blir bra!
Tropic Skrevet 11. mai 2011 #10 Skrevet 11. mai 2011 Drømmer om å ha det slik. Skal starte å studere igjen, i håp om at jeg også finner drømmejobben!
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai 2011 #11 Skrevet 11. mai 2011 Så kjempeheldige dere er som har det sånn. Det finnes så mange mennesker som sliter for å finne motivasjon for å gå på jobb, hver dag. Jobber som er ganske meningsløse og som sliter hardt på et menneske, men som gir brød og smør på bordet. Derfor må en fortsette. Kanskje "likestilling" egentlig også burde ha betydd at alle har rett til en jobb som de trives med?
Tonka Skrevet 11. mai 2011 #12 Skrevet 11. mai 2011 Kanskje "likestilling" egentlig også burde ha betydd at alle har rett til en jobb som de trives med? En veldig fin tanke, men jeg tror ikke det vil fungere - da må man finne opp en haug med yrker som ikke gjør noen som helst nytte. Jeg kjenner flere som aldri finner seg til rette i noen jobb rett og slett fordi de er late og giddeslause, og egentlig heller vil sitte på sofaen. Skulle de ha trivdes i en jobb så må de enten hjernevaskes eller bli ansatt som sofatestere. Selv dét tror jeg kunne bydd på for mye trim for enkelte...
solkrem Skrevet 11. mai 2011 #13 Skrevet 11. mai 2011 Heldig du er jeg er også veldig glad i jobben min, og gleder meg stort sett alltid til å dra på jobb.
Annikken Skrevet 11. mai 2011 #14 Skrevet 11. mai 2011 Jeg lurer også på hva du jobber med! Og så er du veldig heldig, det er jeg helt enig i Overhodet ikke alle har det sånn, men det høres det ut som du også har inntrykk av. Jeg håper jeg kommer dit en dag at jeg virkelig kan kose meg på jobben igjen. Jeg har hatt noen slike jobber før, og jeg vil gjerne ha det sånn igjen
Gjest Håpløs Skrevet 11. mai 2011 #15 Skrevet 11. mai 2011 Jeg elsket jobben min tidligere, men så skjedde det endringer som nå gjør at jeg hater jobben. Liker å jobbe, men kommer veldig ann på hvilken jobb.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #16 Skrevet 11. mai 2011 Jeg har det også slik, jeg elsker jobben min! Tror nesten jeg blir upopulær snart om jeg ikke begrenser entusiasmen min litt. Jeg jobber i skoleverket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå