Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

For en stund siden fikk vi en vidunderlig liten baby, og vi ble overlykkelige.

H*n er selvfølgelig verdens midtpunkt, men av og til møter jeg på mennesker som ikke forstår dette. :tristbla:

Her om dagen var barselgruppen min på ukens kafè besøk, og vi hadde det riktig koselig til tross for noen uheldige episoder.

Det er det jeg vil fortelle om nå.

Når vi kom trillende på vognene med miraklene våre, begynte en dame å klage å forlange at vi ikke skulle gå ved siden av hverandre!

Selv om vi er tolv stykker så må vi få gå hvordan vi vil.

Det er da ikke vår skyld at Statens veivesen lager fortauene så smale at vi må bruke veien også.

Ellers blir det så vanskelig å holde samtalen i gang med alle sammen, og nurkene våre setter stor pris på å kunne kikke på alle de andre babyene. Det får de ikke gjort hvis vi skal gå to og to.

Har hun så hastverk med å rekke jobben kan hun heller reise hjemmefra tidligere. :kjefte:

Når vi kom til kafeèn var det heldigvis ikke noe problem å få de gjestene som hadde satt deg ved våre bord å flytte seg, selv om innehaveren virket litt sur når vi ikke ville kjøpe noe, bare varme barnematen vi hadde med.

Jeg syntes alt gikk veldig fint helt til vidunderet mitt trengte ny bleie.

Jeg la skjønnheten på bordet og nøt de mange misunnelige blikkene fra de andre gjestene, når de så mirakelet mitt.

Det var mange som hvisket og pekte også. Og selv om jeg ikke hørte hva de sa visste jeg det jo allerede. :rodmer:

Så alt var bare idyll helt til eieren kom bort og ba meg om å ta gullet ned fra bordet!

Jeg forklarte selvfølgelig at h*n måtte få lufte stumpen godt etter å ha gjort nummer to, så h*n ikke skulle bli sår.

Men at jeg selvfølgelig ville gjøre som han sa om ti minutter.

Men han holdt på sitt, og nektet til og med å kaste den brukte bleien! :haar:

Og så gullet mitt som kun dufter fioler!

Så nå lurer jeg på hvem jeg bør kontakte for å ordne opp i dette?

Er forbrukerrådet den rette instansen, eller bør jeg anmelde ham til politiet for trakassering?

Endret av leirbål
  • Liker 44
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:hoho:

Tatt på kornet.

• Liker 1
Gjest Maneater?
Skrevet (endret)

.

Endret av Maneater?
AnonymBruker
Skrevet

Tok du av bæsjbleien på bordet rundt alle sammen, og i tillegg forventet du at det skulle være helt greit på en cafè?

Eller misforstod jeg nå?

Du misforstod.

• Liker 8
Skrevet (endret)

Tok du av bæsjbleien på bordet rundt alle sammen, og i tillegg forventet du at det skulle være helt greit på en cafè?

Eller misforstod jeg nå?

Ja, det er jo det beste stedet å skifte en bleie på der inne.

Stolsetene er jo altfor små så h*n hadde ikke ligget behagelig der.

Og h*n lukter som sagt fioler uansett.

(Ps. dette er snikk snakk underforumet, altså. ;) )

Endret av leirbål
AnonymBruker
Skrevet

:rulle: :rulle:

:plystre: :plystre: :plystre: :plystre:

Gjest Maneater?
Skrevet (endret)

.

Endret av Maneater?
Skrevet (endret)

Dagens beste!!! :hoho:

Inatt får jeg sove godt :jepp:

Endret av meridian
AnonymBruker
Skrevet

Hvis cafeen ikke hadde stellebord på toalettet, hadde jeg gjort akkurat det samme som deg hvis jeg hadde hatt ett barn.

Hun kødder

• Liker 8
Gjest Maneater?
Skrevet (endret)

.

Endret av Maneater?
Skrevet

12 på rad og rekke er bare kos, og skifting av bæsjebleie på kafeens bord er kjempestas. :gjeiper:

Skrevet (endret)

Jeg syns du skal skrive til barne og familieministeren jeg - det skulle jo bare mangle om ikke småbarnsmødre blir tatt litt bedre vare på altså :kjefte:

:fnise:

Endret av Suzy
  • Liker 2
Skrevet

Jeg syns du skal skrive til barne og familieministeren jeg - det skulle jo bare mangle om ikke småbarnsmødre blir tatt litt bedre vare på altså :kjefte:

Skammelig at vi ikke kan gi et bedre tilbud til småbarnsforeldre. I verdens rikeste land og greier.

Skrevet (endret)

Dette har vært noen fine dager. :)

Jeg har oppdatert facebook tekst og bilder av alt Gullet har foretatt seg, til uendelig stor glede for alle mine venner og familie, og deres venner igjen.

Det må være fint å få vite og se hva h*n har spist, og hvor mye ol. til enhver tid.

Siste oppdatering før h*n la seg var fra kveldsbadet.

Og siden jeg ikke vil legge ut slike bilder, har jeg forklart inngående hvordan h*n plasket og frydet seg, og hvilke leker h*n liker å bade med.

Det lille mirakelet vårt har forresten klart noe jeg ikke har hørt noen andre babyer klare før. H*n har fått sin første tann, og begynt å rulle rundt, på samme uke! Jeg sendte straks mail til NRK og TV2, så får vi se hvem som tar kontakt først. :kgbaby:

Vi var på senteret og handlet 17. mai klær for noen dager siden. Det var mye pent, og til slutt fant jeg det vakreste antrekket som fremhever ferskenhuden og de vakre blå øynene. :rodmer:

Men imens jeg enda lette, kom en uhøflig butikkdame bort og sa at vidunderet mitt ikke fikk dra varene utover gulvet. Og at h*n hadde klissete hender.

Jeg svarte ganske skarpt at alle som vet noe om babyer vet at de trenger å få undersøke og utforske ting for å utvikle seg, og om ekspeditrisen hadde rene hender rett etter å ha spist klissete banan uten skall? :fy_fy:

Så å nekte skjønningen vår å undersøke varene, når h*n bare prøvde å herme etter mammaen sin, ville være å hindre en sunn utvikling.

Dessuten var det ikke så mange kunder der at hun ikke rakk å rydde opp etter kundene sine.

Da stirret hun bare på meg, sikkert i skam over sin egen ubetenksomhet, før hun gikk tilbake til kassen.

Nå må jeg legge ut sovebilder på facebook. Det er sikkert mange som venter og lengter etter siste nytt nå.

God natt. :sovne:

Endret av leirbål
  • Liker 16
Skrevet

Å herregud jeg ler meg ihjel av deg ovenfor med facebookteksten. Det er så tatt på kornet! Har nesten lyst at du skal skrive en lignende tekst om folk som holder på på samme måte, bare om kjæresten sin, så kan jeg kopiere teksten på facebook sånn venninnene mine får en liten tankevekker.

• Liker 3
Skrevet
:skratte: Fantastisk! Mer, mer... :fnise:
Skrevet (endret)

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Fantastisk!!!!! Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!

Endret av Christiane_W

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...