Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter tredje langhelgen med ny mann, oppdaget jeg da jeg pjusket ham litt for langt opp i nakken, at noe ikke stemte. Han var kjapp med å snu på seg, og de neste dagene føler jeg at jeg stirret på håret hans konstant når han ikke så på meg :fnise:

En natt da han sov, konkluderte jeg etter litt tafsing at håret på toppen, er sydd på eller hvordan de nå gjøre det-han dusjer med det og det blåser ikke av i vinden ihvertfall. Jeg har ikke turd å spørre ham om det, men han innrømmet første helgen at han brukte botox da vi av en eller annen grunn begynte å snakke om det(han er 47, jeg noen år yngre)og han bruker tre ganger lengre tid enn meg på badet/idusjen. Min hårbesettelse har roet seg igjen, men er det en dealbreaker for dere andre kvinner her inne om de har "hairpiece", hudpleieprodukter på baderomshyllen og vasker opp FØR de spiser maten de har laget???

Han er veldig pertentlig, i motsetning til meg...Men han har andre, gode kvaliteter da :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han skulle hatt en ekstremt sexy personlighet for at jeg ikke skulle synes at tupè og botox var totalt turnoff. Hudpleieprodukter har jeg ikke mye imot, men det er noe med det å eldes med stil. Synes det er bra at menn (og kvinner) tar vare på utseendet sitt og bryr seg, men det finnes da grenser. Jeg hadde heller aldri klart å slappe av med en veldig pertentelg mann som måtte vaske opp før vi spiste. Kjekt når de holder orden men det betyr sikkert at de har høye krav til ordensansen min - og den er nokså skral så regner med at det hadde blitt mye kjefting:( Men han er sikkert veldig pen da:)

• Liker 1
Gjest Passing by
Skrevet

Hudpleieprodukter er helt ok, må stelle pent med huden sin. Å vaske opp før han spiser? Vet ikke hva du legger i det, men jeg pleier å vaske opp mens jeg lager mat, vasker ut av det jeg er ferdig med. Da blir det mindre å vaske opp etterpå. Botox og tupe føler jeg gir inntrykk av en person som ikke er trygg på seg selv, spesielt hvis det er ting man har gjort som man ikke forteller om. Men en tupe som sitter fast og som det skal noe til før man oppdager blir noe annet enn en tupe som forsvinner med det første vindkastet, da foretrekker jeg at mannen er skallet. Alt i alt kommer det an på personligheten, er han åpen om det han har gjort eller er det noe han prøver å skjule fordi han ikke vil innrømme at han har gjort noe, manglende åpenhet og åpenbar usikkerhet ville vært dealbreakeren hos meg.

AnonymBruker
Skrevet

Botox og tupe på en mann er like turn-off for meg som de mindre heldige eksemplarene av silikonpupper og extensions.

Foretrekker ekte vare på både menn og kvinner.

• Liker 1
Skrevet

Botox og tupe på en mann er like turn-off for meg som de mindre heldige eksemplarene av silikonpupper og extensions.

Foretrekker ekte vare på både menn og kvinner.

Extentions er jo kvinners svar på tupé.

• Liker 2
Gjest KateW
Skrevet

Deal-Breaker? Det vet jeg ikke helt, regner med jeg hadde lagt merke til det før tredje helgen. Botox? Usikker. Jeg var på første-date med en som hadde dekkstift, og skrøt av hvor mange damer, inkludert datteren, han hadde spandert silikonbryster på. Så for meg sa det noe om ulikt verdisyn, som gjorde at vi ikke kunne ta det videre, for mitt vedkommende.

Jeg vasker opp før maten, ja.

AnonymBruker
Skrevet

Toupe eller hårtransplantasjon alene hadde ikke vært turn-off form meg. Skjønner godt at det å miste håret kan være veldig tøft, særlig i ung alder. Men botox - nei takk! Jeg liker ikke menn som er veldig opptatt av utseende sitt og heller ikke petimetermenn.

Gjest navnelapp
Skrevet

tupé hadde nok vore ein dealbreaker hos meg. Det har noko med kva type mann eg ser (såg;)) etter. Det naturlege og utilgjorte tiltalar meg, og ikkje minst at mannen har eit sjølvbilde som ikkje treng støttehjul.

• Liker 1
Skrevet

Ja hairpiece/tupe hadde vært en dealbreaker - jeg vil ha en naturlig mann og heller en som ikke har hår på toppen lenger - botox.. tja.. vet ikke helt - hudpleie er helt ok.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS igjen.

Blææh, jeg blir så usikker-på en måte fremstår han som veldig selvsikker, men plutselig kan han snu om og bli helt "kjerring". Ikke når vi er sammen, men når vi sitter langt fra hverandre (han bor i et annet land) kan han sitte og øse ut negative tanker som jeg egentlig ikke vil høre-som feks at jeg kommer til å dumpe ham. Jepp. Selvoppfyllende profeti er det noe som heter, sier jeg til ham.

Samtidig er han en god menneskekjenner etter å ha jobbet med mennesker i mange år, da jeg var på besøk med noen kamerater, derav en som sliter med samlivsbrudd, sa han så mye fornuftig og motiverende til vedkommende at jeg og et par andre hylte i kor at "du burde blitt lifecoach"- Men det er vel mye lettere å fortelle andre hva de skal gjøre, enn å gjøre det selv? :)

Han påstår han ikke er sjalu, men er allikevel veldig opptatt av om jeg tenker på/snakker med min ex og et par skuffete menn som gjerne ville hatt noe mer enn vennskap med meg, uten at jeg noensinne har forespeilet dem noenting som helst, heller tvert i mot.

Han er nok en smule mer engasjert enn meg følelsesmessig, men han VET jeg er skeptisk etter en stygg dumping.

Ang vaske opp før man spiser, der snakker vi om at stekepannen må være ren og tørr før man spiser hamburgeren man nettopp har stekt, og å legge tørkepapir utover komfyren for å slippe å vaske bort fettsprut...Istedet ble det en del aske på kjøkkenet :filer: (gasskomfyr...)

Skrevet

Det er definitivt ikke noe som gir et poitivt inntrykk. Skikkelige menn har selvtillit nok til å la være å bruke tupé eller annet juks.

Skrevet

Det er definitivt ikke noe som gir et poitivt inntrykk. Skikkelige menn har selvtillit nok til å la være å bruke tupé eller annet juks.

Kan man si det samme om kvinner?

Hvorfor/hvorfor ikke? (Nysgjerrig på hva folk mener).

AnonymBruker
Skrevet

Kan man si det samme om kvinner?

Hvorfor/hvorfor ikke? (Nysgjerrig på hva folk mener).

Fake tan, fake hårfarge for ikke å snakke om de som har fake pupper, lepper, øyevipper, løshår og ikke et eneste hårstrå på kroppen etter intensiv voksing...

AnonymBruker
Skrevet

Altså, jeg kunne godt tenkt meg å prøve botox selv, man blir jo ikke yngre med årene. Ikke for å imponere mannfolk, men pga mitt eget selvbilde. Jeg fremstår nok som selvsikker og alt det derre, men jeg jubler ikke når jeg ser meg i speilet (er kvinne)

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg tror ikke jeg ville brydd meg så mye om mannen hadde gjort noe med håret. Men botox, hvor har han det? Jeg har sett bilder av filmstjerner som har fylt leppene sine altfor mye, men slikt gjør vel ikke en mann?

AnonymBruker
Skrevet

Botox lammer musklene slik at ansiktet blir glattere og brukes ikke i leppene-der fyller man med Restylane eller andre fyllstoffer :)

Skrevet

For meg ville både tupé, botox og å vaske opp før maten vært veldig turn off. Jeg har kjent én mann med tupé (så vidt jeg vet), han mistet håret tidlig, og fikk vel dårlig selvtillitt av det. Han sluttet å gå med den da han var i midten av førtiårene vil jeg tro, og ble utrolig mye penere uten. Dog, selvfølgelig er det jo mulig at mange har så naturtro tupé at jeg ikke ser det, da blir det jo mindre teit. Likevel synes jeg at menn som bare tar barbermaskina og fjerner håret når det begynner å bli tynt framstår som mer selvsikre, og dermed mer sexy. Og for meg er i hvert fall ikke at mannen må ha hår et krav. (Min mann er 30, og har ingen antydning til hverken måne eller høye viker, men barberer det likevel hver tredje uke pga at han har så tykt og stritt hår at det ser merkelig ut når det står rett ut ;))

Botox blir vel det samme, jeg tenker at dette dreier seg om en glattpolert, overfladisk og usikker mann, som prøver å framstå som selvsikker og vellykket, og som virkelig ikke er typen jeg liker.

Jeg er alt annet enn pertentlig selv, så en som insisterer på å vaske opp før maten ville gjort meg gal (og blir ikke maten kald da?). Men jeg regner med at jeg og rotet mitt ville gjort han gal også, så det hadde vært en ekstremt dårlig match.

Gjest Eurodice
Skrevet

Botox lammer musklene slik at ansiktet blir glattere og brukes ikke i leppene-der fyller man med Restylane eller andre fyllstoffer :)

Der ser du hvor mye (eller lite, ettersom) jeg vet om dette :fnise:. Takk for opplysningen.

Gjest KateW
Skrevet

BELLIS, svarer du på ting du ikke vet noe om? :nigo:

Men du, TS, dersom dette er i et annet land, så kan det faktsik ha noe med saken å gjøre. Rett og slett. Det er litt kulturelle forskjeller på sånt...

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

BELLIS, svarer du på ting du ikke vet noe om? :nigo:

Men du, TS, dersom dette er i et annet land, så kan det faktsik ha noe med saken å gjøre. Rett og slett. Det er litt kulturelle forskjeller på sånt...

Jeg svarte på spørsmål om påsydd hår :fnise: . Det spiller liten rolle for meg. Helst bør alt ved en mann være ekte, da. Dette med botox og restylan har jeg igrunnen ikke satt meg inni. Det virker noget krampaktig, synes jeg.

Endret av Belladonna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...