AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 Hvilket hud-, hår-, og sminkeprodukt er deres favoritt, og hvorfor? Dere kan kun velge ett per hud/hår/sminke.
FrøkenJosefine Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Hud: Kanebo primer Hår: root boost fra tigi Sminke: Dior øyenskygge i bronse
Gjest uAnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 Hår: Joico intense hydrator hårkur Hud: Decleor moisturizing mask Sminke: Imju fiberwig mascara
Heygia Skrevet 11. mai 2011 #4 Skrevet 11. mai 2011 (endret) Hud: Alpha H Liquid gold - et godt 'serum', hjelper på urenheter, rødhet, fet hud, flassete hud, gjør huden glødene og fresh. Hår: A'kin hårkur - kjempe god hårkur fra et økologisk merke uten sls, silikon, parabener osv. Sminke: Chantecaille solpudder - skikkelig luksus produkt. Gir en diskret 'hollywood glød' som passer perfekt på min veldig bleke hud og er rett og slett ekstremt bra kvalitet. Edit: glemte å skrive hvorfor. Endret 11. mai 2011 av Heygia
Gjest Reproductivist Skrevet 11. mai 2011 #5 Skrevet 11. mai 2011 (endret) Hvilket hud-, hår-, og sminkeprodukt er deres favoritt, og hvorfor? Dere kan kun velge ett per hud/hår/sminke. Hud (inckludert hodebunn):chili pepper Tar kviser (selv autoimmune) og utslett, stopper kløe og smerte lokalt, noe antiseptisk effekt, gir endorfiner, gir diverse effekter basert på hvor den brukes, kan brukes internt og som krydder, billig, kompakt, tilgjengelig, vannfast, nesten lukt- og fargefri, smitter ikke av. Hår: Head & Shoulders Classic Clean. Eneste jeg har prøvd som funker mot flass uansett årsak og fungerer med en gang Endret 11. mai 2011 av Reproductivist
sunrose4 Skrevet 11. mai 2011 #6 Skrevet 11. mai 2011 Hud: Sonya skin care collection. fantastisk på fet men fuktifattig og uren hud. En flott serie med rensekrem, toner, serum og ansiktskrem + skrubb Hår: klarer ikke å beste meg for en hehe Sminke: Mineral pudder fra forever. Ikke bare dekker den bra og fremhever ditt naturlige glød, men den pleier også huden. http://mademoiselledianne.com/
Djungelvrål Skrevet 11. mai 2011 #7 Skrevet 11. mai 2011 (endret) Hud: Clarins balm mask. Sminken blir så fin når jeg bruker denne under. Hår: Joyco k-pak og Loreal silikonfri volumsjampo (lilla flaske) Sminke: False lash effekt mascara fra max factor, loreal kohl eyelinere og lily lolo perfekt silk finishing mineral pudder. Blink eyemakeup-base. Endret 11. mai 2011 av Vinnie
^^Belle^^ Skrevet 11. mai 2011 #8 Skrevet 11. mai 2011 Hud: A'kin jojo & corn skrubb. Eller Burt's Bees pore refining mask. Jeg klarer ikke å bestemme meg. Fordi uten skrubben hadde ansiktet mitt vært fylt med flassende hud og fordi uten masken hadde huden min hatt store porer, mye urenheter og vært uten noen særlig glød. Hår: Green People rosemary shampoo. Fordi det er den eneste shampooen som hjelper mot psoriasisen min. Sminke: Smashbox vippeprimer. Fordi uten den er vippene mine korte og rette uten bøy (i tillegg mister jeg ikke lenger øyenvipper) - uansett hvor mange lag mascara jeg legger.
MaH Skrevet 11. mai 2011 #9 Skrevet 11. mai 2011 Hud: Decleor Hydra Floral moisturizing mask- Gir supert med fukt! Hår: Moroccanoil intense hydrating mask- Beste hårmasken jeg har pøvd, gjør håret silkemykt og skinnende:) Sminke: Everyday minerals foundation- Dekker godt, gir et naturlig resultat, og man kjenner ikke at man har på noe foundation. Gir meg heller ikke kviser!
Yasi Skrevet 11. mai 2011 #10 Skrevet 11. mai 2011 Hud: Rens fra OBAGI; fordi den renser som ingenting annet, og etterlater huden frisk og ren Hår: KMS flatout; fordi den er helt rå! Sminke: Magic Concealer fra Helena Rubinstein; fordi jeg kun trenger litt av den hver morgen, før jeg ser akseptabel nok ut til å vise meg blant andre
Muffin Skrevet 11. mai 2011 #12 Skrevet 11. mai 2011 Hud: Ole Henriksens blueberry enzyme mask; bruker den 1-2 ganger i uken, og huden blir klar, fin og babymyk. Hår: Elixir Kultime fra Kerastase; gjør håret silkeblankt, mykt og lett håndterlig. Har aldri fått så mange komplimenter for håret mitt før! Sminke: Chanels Vitalumiere foundation; dekker perfekt, og gir en glatt og polert finish - har også fått tonnevis av komplimenter for huden min etter jeg begynte med denne
Jade Skrevet 12. mai 2011 #13 Skrevet 12. mai 2011 Hår: Jason Aloe Vera sjampo Hud: MD ansiktsrens Sminke: Clinique High impact curling mascara
Gjest Nanne70 Skrevet 13. mai 2011 #14 Skrevet 13. mai 2011 Hud: md formulations Face & Body Scrub Hår: Redken All Soft hårkur Sminke: Smashbox Fusion Soft Lights i fargen Intermix. Super bronzer/blush!
Gina_ Skrevet 13. mai 2011 #15 Skrevet 13. mai 2011 Hud: Tikei Mineralfoundation Hår: Joico K-Pak Deep Reconstrucor Sminke: Mac Blue Noon Eye Pencil Sminken varierer fra dag til dag da, ellers er hud og hår long-time favorites
Cæm Skrevet 13. mai 2011 #16 Skrevet 13. mai 2011 Hud: Rensemelk fra Biotherm Hår: Shampo fra KMS. Husker ikke hva den heter Sminke: Cover all mix fra MUS
Ekkornet Skrevet 13. mai 2011 #17 Skrevet 13. mai 2011 Hud: MD Face and Body Scrub Hår: ... (ingen favoritt) Sminke: Nars Organsm Blush
Gjest strykebrett Skrevet 13. mai 2011 #18 Skrevet 13. mai 2011 Hud: A'kin jojo & corn skrubb. Eller Burt's Bees pore refining mask. Jeg klarer ikke å bestemme meg. Fordi uten skrubben hadde ansiktet mitt vært fylt med flassende hud og fordi uten masken hadde huden min hatt store porer, mye urenheter og vært uten noen særlig glød. Har du fått tak i den noe sted i det siste? Den er blitt borte fra feelunique..
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #19 Skrevet 13. mai 2011 Hm burt and bees tenker du på denne? link Favoritt produkten min må bli Dermalogicas active moist som jeg er helt avhengig av.
Goldilocks Skrevet 13. mai 2011 #20 Skrevet 13. mai 2011 Mine favoritter per i dag må bli... HUD: md skrubb HÅR: avalon organics lemon shampoo SMINKE: NYX black label lipstick i dusty rose
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå