Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket hud-, hår-, og sminkeprodukt er deres favoritt, og hvorfor? Dere kan kun velge ett per hud/hår/sminke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hud: Kanebo primer

Hår: root boost fra tigi

Sminke: Dior øyenskygge i bronse

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Hår: Joico intense hydrator hårkur

Hud: Decleor moisturizing mask

Sminke: Imju fiberwig mascara

Skrevet (endret)

Hud: Alpha H Liquid gold - et godt 'serum', hjelper på urenheter, rødhet, fet hud, flassete hud, gjør huden glødene og fresh.

Hår: A'kin hårkur - kjempe god hårkur fra et økologisk merke uten sls, silikon, parabener osv.

Sminke: Chantecaille solpudder - skikkelig luksus produkt. Gir en diskret 'hollywood glød' som passer perfekt på min veldig bleke hud og er rett og slett ekstremt bra kvalitet.

Edit: glemte å skrive hvorfor.

Endret av Heygia
Gjest Reproductivist
Skrevet (endret)

Hvilket hud-, hår-, og sminkeprodukt er deres favoritt, og hvorfor? Dere kan kun velge ett per hud/hår/sminke.

Hud (inckludert hodebunn):chili pepper

Tar kviser (selv autoimmune) og utslett, stopper kløe og smerte lokalt, noe antiseptisk effekt, gir endorfiner, gir diverse effekter basert på hvor den brukes, kan brukes internt og som krydder, billig, kompakt, tilgjengelig, vannfast, nesten lukt- og fargefri, smitter ikke av.

Hår: Head & Shoulders Classic Clean. Eneste jeg har prøvd som funker mot flass uansett årsak og fungerer med en gang

Endret av Reproductivist
Skrevet

Hud: Sonya skin care collection. fantastisk på fet men fuktifattig og uren hud. En flott serie med rensekrem, toner, serum og ansiktskrem + skrubb :)

Hår: klarer ikke å beste meg for en hehe

Sminke: Mineral pudder fra forever. Ikke bare dekker den bra og fremhever ditt naturlige glød, men den pleier også huden.

http://mademoiselledianne.com/

Skrevet (endret)

Hud: Clarins balm mask. Sminken blir så fin når jeg bruker denne under.

Hår: Joyco k-pak og Loreal silikonfri volumsjampo (lilla flaske)

Sminke: False lash effekt mascara fra max factor, loreal kohl eyelinere og lily lolo perfekt silk finishing mineral pudder. Blink eyemakeup-base.

Endret av Vinnie
Skrevet

Hud: A'kin jojo & corn skrubb. Eller Burt's Bees pore refining mask. Jeg klarer ikke å bestemme meg. :sjenert: Fordi uten skrubben hadde ansiktet mitt vært fylt med flassende hud og fordi uten masken hadde huden min hatt store porer, mye urenheter og vært uten noen særlig glød.

Hår: Green People rosemary shampoo. Fordi det er den eneste shampooen som hjelper mot psoriasisen min.

Sminke: Smashbox vippeprimer. Fordi uten den er vippene mine korte og rette uten bøy (i tillegg mister jeg ikke lenger øyenvipper) - uansett hvor mange lag mascara jeg legger.

Skrevet

Hud: Decleor Hydra Floral moisturizing mask- Gir supert med fukt!

Hår: Moroccanoil intense hydrating mask- Beste hårmasken jeg har pøvd, gjør håret silkemykt og skinnende:)

Sminke: Everyday minerals foundation- Dekker godt, gir et naturlig resultat, og man kjenner ikke at man har på noe foundation. Gir meg heller ikke kviser!

Skrevet

Hud: Rens fra OBAGI; fordi den renser som ingenting annet, og etterlater huden frisk og ren :hjerte:

Hår: KMS flatout; fordi den er helt rå!

Sminke: Magic Concealer fra Helena Rubinstein; fordi jeg kun trenger litt av den hver morgen, før jeg ser akseptabel nok ut til å vise meg blant andre ;)

Skrevet

Ta en titt her ;) feelaqueen.blogspot.com

Skrevet

Hud: Ole Henriksens blueberry enzyme mask; bruker den 1-2 ganger i uken, og huden blir klar, fin og babymyk.

Hår: Elixir Kultime fra Kerastase; gjør håret silkeblankt, mykt og lett håndterlig. Har aldri fått så mange komplimenter for håret mitt før!

Sminke: Chanels Vitalumiere foundation; dekker perfekt, og gir en glatt og polert finish - har også fått tonnevis av komplimenter for huden min etter jeg begynte med denne :jepp:

Skrevet

Hår: Jason Aloe Vera sjampo

Hud: MD ansiktsrens

Sminke: Clinique High impact curling mascara

Gjest Nanne70
Skrevet

Hud: md formulations Face & Body Scrub

Hår: Redken All Soft hårkur

Sminke: Smashbox Fusion Soft Lights i fargen Intermix. Super bronzer/blush!

Skrevet

Hud: Tikei Mineralfoundation

Hår: Joico K-Pak Deep Reconstrucor

Sminke: Mac Blue Noon Eye Pencil

Sminken varierer fra dag til dag da, ellers er hud og hår long-time favorites :)

Skrevet

Hud: Rensemelk fra Biotherm

Hår: Shampo fra KMS. Husker ikke hva den heter

Sminke: Cover all mix fra MUS

Skrevet

Hud: MD Face and Body Scrub

Hår: ... (ingen favoritt)

Sminke: Nars Organsm Blush

Gjest strykebrett
Skrevet

Hud: A'kin jojo & corn skrubb. Eller Burt's Bees pore refining mask. Jeg klarer ikke å bestemme meg. :sjenert: Fordi uten skrubben hadde ansiktet mitt vært fylt med flassende hud og fordi uten masken hadde huden min hatt store porer, mye urenheter og vært uten noen særlig glød.

Har du fått tak i den noe sted i det siste? Den er blitt borte fra feelunique.. :tristbla:

AnonymBruker
Skrevet

Hm burt and bees tenker du på denne? link

Favoritt produkten min må bli Dermalogicas active moist som jeg er helt avhengig av.

Skrevet

Mine favoritter per i dag må bli...

HUD: md skrubb

HÅR: avalon organics lemon shampoo

SMINKE: NYX black label lipstick i dusty rose

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...