Gå til innhold

FINT og billig undertøy på internett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil kjøpe meg en del nytt undertøy, men finner ikke spesielt i butikkene. Vet dere om noen nettsider som fører undertøy som er pent og sexy, og så billig at jeg bare kan shoppe "ubegrenset"(hehe)?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...
Skrevet

Har anbefalt det før, og gjør det gjerne igjen. Baci-norge , har dritmye fint, sexy undertøy. Rimelig er det også. Litt artig å ha noe annet enn HM osv..

Skrevet (endret)

Vil kjøpe meg en del nytt undertøy, men finner ikke spesielt i butikkene. Vet dere om noen nettsider som fører undertøy som er pent og sexy, og så billig at jeg bare kan shoppe "ubegrenset"(hehe)?

http://www.superkul.no

( masse tilbud , bra klær på tilbud )

Er egentlig helt greie priser i ordenær pris, men er så sykt mye som er på salg øvesrt til venstre så finner man mye fint undertøy å masse mote klær til en veldig rimeligpris ^^

for å si det sånn du får extremt mye for under 2000,- spesielt om du er like flink som meg hihi ^^

Så funker hm.no helt greie mote klær men masse av det er litt kjedelig fargeløst men det funker forde :) ( endel tilbud , men ikke det fineste ut av tilbudene)

Affiliate link fjernet

Bond, mod

Endret av Bond
Skrevet (endret)

http://www.superkul.no

Affiliate link fjernet

Bond, mod

Endret av Bond
  • 2 år senere...
Skrevet

Superkul har jo kun supersmå størrelser da! Kan ikke være en L å finne noe som passer der. Det som er i L der er ting som grandma bruker! Stygt!!
Latterlig!

Anonymous poster hash: 606a6...28d
  • 3 år senere...
Skrevet

Sexshesaid.com har det du spør om :) Det er eksklusivt, sexy, og man får masse for pengene. Det er masse sett å velge mellom, truser, bodyer, teddyer og strømpeholdere osv

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Lillestoremeg skrev:

Sexshesaid.com har det du spør om :) Det er eksklusivt, sexy, og man får masse for pengene. Det er masse sett å velge mellom, truser, bodyer, teddyer og strømpeholdere osv

Fine klær, men veldig dyrt. Dessuten har jeg sett flere av antrekkene der priset til 26 dollar, til typ 4 dollar på ebay

Ebay har svinbillig sexy undertøy! Kjempe kvalitet er det ikke, men bra nok til å brukes en gang i blandt ;)

Anonymkode: 39b2f...7eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...