AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 Vil kjøpe meg en del nytt undertøy, men finner ikke spesielt i butikkene. Vet dere om noen nettsider som fører undertøy som er pent og sexy, og så billig at jeg bare kan shoppe "ubegrenset"(hehe)? 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Har anbefalt det før, og gjør det gjerne igjen. Baci-norge , har dritmye fint, sexy undertøy. Rimelig er det også. Litt artig å ha noe annet enn HM osv..
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 (endret) Vil kjøpe meg en del nytt undertøy, men finner ikke spesielt i butikkene. Vet dere om noen nettsider som fører undertøy som er pent og sexy, og så billig at jeg bare kan shoppe "ubegrenset"(hehe)? http://www.superkul.no ( masse tilbud , bra klær på tilbud ) Er egentlig helt greie priser i ordenær pris, men er så sykt mye som er på salg øvesrt til venstre så finner man mye fint undertøy å masse mote klær til en veldig rimeligpris ^^ for å si det sånn du får extremt mye for under 2000,- spesielt om du er like flink som meg hihi ^^ Så funker hm.no helt greie mote klær men masse av det er litt kjedelig fargeløst men det funker forde ( endel tilbud , men ikke det fineste ut av tilbudene) Affiliate link fjernet Bond, mod Endret 5. januar 2012 av Bond
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #5 Skrevet 30. november 2011 (endret) Vil kjøpe meg en del nytt undertøy, men finner ikke spesielt i butikkene. Vet dere om noen nettsider som fører undertøy som er pent og sexy, og så billig at jeg bare kan shoppe "ubegrenset"(hehe)? http://www.superkul.no Affiliate link fjernet Bond, mod Endret 5. januar 2012 av Bond
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #6 Skrevet 13. november 2014 Superkul har jo kun supersmå størrelser da! Kan ikke være en L å finne noe som passer der. Det som er i L der er ting som grandma bruker! Stygt!! Latterlig! Anonymous poster hash: 606a6...28d
Lillestoremeg Skrevet 18. mai 2018 #7 Skrevet 18. mai 2018 Sexshesaid.com har det du spør om Det er eksklusivt, sexy, og man får masse for pengene. Det er masse sett å velge mellom, truser, bodyer, teddyer og strømpeholdere osv
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #8 Skrevet 19. mai 2018 3 timer siden, Lillestoremeg skrev: Sexshesaid.com har det du spør om Det er eksklusivt, sexy, og man får masse for pengene. Det er masse sett å velge mellom, truser, bodyer, teddyer og strømpeholdere osv Fine klær, men veldig dyrt. Dessuten har jeg sett flere av antrekkene der priset til 26 dollar, til typ 4 dollar på ebay Ebay har svinbillig sexy undertøy! Kjempe kvalitet er det ikke, men bra nok til å brukes en gang i blandt Anonymkode: 39b2f...7eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå