Gå til innhold

Kan noen her motivere meg til å spare neglene mine?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes lange(ikke altfor lange, selvfølgelig) negler er kjempepent om de er velstelte, og misunner alle som har det. Personlig har jeg støpt på negler noen ganger dette året, men neglene mine blir utrolig svake av det. Jeg biter og biter og biter, og ofte gjør jeg det uten å tenke over det. Neglene mine er egentlig veldig pene, og jeg har fine hender, men når neglene er så korte ødelegger det litt. Jeg har nettopp kjøpt meg tre nye, vakre Chanel-neglelakker i sommerlige farger, men dessverre er det bare tåneglene mine som får meske seg med disse... Kan dere motivere meg til å slutte å bite? Vil gjerne ha lange, pene negler til sommerferien kommer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du får lyst til å bite, så tenk på hvor pent det er med sommerbrune hender og lange lakkerte negler.

Og prøv gjerne Go Negl. Det hjelper mange å slutte og bite. :)

AnonymBruker
Skrevet

Når du får lyst til å bite, så tenk på hvor pent det er med sommerbrune hender og lange lakkerte negler.

Og prøv gjerne Go Negl. Det hjelper mange å slutte og bite. :)

Ja, den tanken gjør meg faktisk ganske motivert! :D Ja, jeg har et par venninner som har god erfaring med Go Negl. Kanskje jeg skal ta meg turen på apoteket i morgen:)

Skrevet

Ja, den tanken gjør meg faktisk ganske motivert! :D Ja, jeg har et par venninner som har god erfaring med Go Negl. Kanskje jeg skal ta meg turen på apoteket i morgen:)

Ja gjør det. Og så kan du dra opp denne tråden om noen uker og fortelle hvor flotte de har blitt.

Da kan vi skryte litt av deg. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Ja gjør det. Og så kan du dra opp denne tråden om noen uker og fortelle hvor flotte de har blitt.

Da kan vi skryte litt av deg. ;)

Haha :D Det skal jeg gjøre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...