Gå til innhold

Utrdrikningslag for min forlovede

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...

Kjenner jeg er skikkelig irritert nå altså... Forlovern til min samboer ringte meg tidligere i dag og lurte på om de skulle invitere alle gutte vennene hans i utdrikningslaget som er invitert i bryllupet. Min samboer vil egentlig ikke ha noen, men han har sagt til sin forlover at han vil invitere 6 stykker. jeg fikk også ut fra min samboer om alle blei invitert ville han ha med svogerne sine også.. det prøvde jeg nå og fortelle hans forlover, men han sier at de setter en strek på de han har valgt og ta med nå.... og svogerne blir da ikke invitert, men ekstra kompiser, noe min samboer ikke ville... kjenner jeg blir skikkelig irritert, enda jeg har gitt klar beskjed om at om alle blir invitert så vil min samboer ha svogerne sine der og....

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei...

Kjenner jeg er skikkelig irritert nå altså... Forlovern til min samboer ringte meg tidligere i dag og lurte på om de skulle invitere alle gutte vennene hans i utdrikningslaget som er invitert i bryllupet. Min samboer vil egentlig ikke ha noen, men han har sagt til sin forlover at han vil invitere 6 stykker. jeg fikk også ut fra min samboer om alle blei invitert ville han ha med svogerne sine også.. det prøvde jeg nå og fortelle hans forlover, men han sier at de setter en strek på de han har valgt og ta med nå.... og svogerne blir da ikke invitert, men ekstra kompiser, noe min samboer ikke ville... kjenner jeg blir skikkelig irritert, enda jeg har gitt klar beskjed om at om alle blir invitert så vil min samboer ha svogerne sine der og....

Hadde jeg ikke giddet å brydd meg med. La han styre med utdrikningslaget sitt selv. Selv om du er brud må du ikke legge deg opp i alt.

• Liker 2
Skrevet

Nei, men når forlovern ringte meg i sta og spurte om han skulle bare invitere de min samboer hadde planlagt å ville ha der, og når da forloveren tar med ekstra folk han tror han vil ha der, noe han ikke vil, men vil ha med sine svogere så synes jeg det er dårlig gjort at han ikke vil høre på det....

Skrevet

Syntes det er respektløst å ikke respektere brudegommen(det,det heter?) sitt ønske om utdrikkningslaget.

• Liker 2
Skrevet

Hadde jeg ikke giddet å brydd meg med. La han styre med utdrikningslaget sitt selv. Selv om du er brud må du ikke legge deg opp i alt.

Her i huset så har jeg mer kontroll over utdrikningslaget til min forlovede enn det han selv har. Det har ikke noe med at jeg "legger meg oppi alt", men at utdrikningslaget skal være en overraskelse for ham, så det er jeg som blir ringt for å høre om det passer, og får også høre om aktiviteter, sånn at jeg f.eks. kan pakke en sekk med klær for å klatre i.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke brydd meg noe, og er nå redd for at jeg nå blir tatt for å være den som skal blande meg inn, men ville bare fortelle det min kjære har fortalt.... jeg fikk jo beskjed om at det blir den og den datoen, ikke noe om at passer det da... de styrer alt selv og tråkker over det han ønsker og synes det da er dårlig gjort.... og at da ikke gutta i familien blir med for at han da skal få en "siste" natt med gjengen synes jeg er teit....

Skrevet

Jeg har ikke brydd meg noe, og er nå redd for at jeg nå blir tatt for å være den som skal blande meg inn, men ville bare fortelle det min kjære har fortalt.... jeg fikk jo beskjed om at det blir den og den datoen, ikke noe om at passer det da... de styrer alt selv og tråkker over det han ønsker og synes det da er dårlig gjort.... og at da ikke gutta i familien blir med for at han da skal få en "siste" natt med gjengen synes jeg er teit....

Ikke bry deg om tåpelige kommentarer. Forstår at du vil bry deg. Hadde vært som om venna mine skulle innvitert kusina mi,men ikke de gode venna mine.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes folk bør bli litt flinkere til å ta ting som det kommer og ikke skulle kontrollere og bestemme alt. Da jeg hadde utdrikningslag ante jeg ikke noe om hvem som var invitert eller hva vi skulle. Jeg visste bare hvor jeg skulle møte opp og tok det derfra på strak arm.

Skrevet

synes bare når de spør meg om råd og forteller det min samboer har sagt at det er dårlig gjort at de ikke hører på han og ikke tar med alle da når de går over antallet av det han ønsker... jeg skal da absolutt ikke kontrollere og bestemmer, men som sagt ovenfor synes jeg det er dårlig og ikke gå etter hva min samboer ønsker... særlig når han har tydlelig sagt hva han mener om utdrikningslag..

AnonymBruker
Skrevet

Jaja. Skal man regissere utdrikningslaget synes jeg man bør holde det selv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg foreslår at du lar vær å blande deg, og respekterer at det er forloverens oppgave å arrangere utdrikningslag, og at han gjør sine valg i sin beste mening. Om brudgommen vil ha en fest med svogerne kan han jo lage den selv.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foreslår at du lar vær å blande deg, og respekterer at det er forloverens oppgave å arrangere utdrikningslag, og at han gjør sine valg i sin beste mening. Om brudgommen vil ha en fest med svogerne kan han jo lage den selv.

Helt enig!

AnonymBruker
Skrevet

Du har videreformidlet brudgommens ønske, noe mer kan du faktisk ikke gjøre. Blir mannen din sint og skuffet og misfornøyd, blir det en sak mellom ham og forloveren hans.

Det er mye her i verden man ikke kan styre, uansett om det er i beste mening.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du har videreformidlet brudgommens ønske, noe mer kan du faktisk ikke gjøre. Blir mannen din sint og skuffet og misfornøyd, blir det en sak mellom ham og forloveren hans.

Enig. Og da kan jo brudgommen heller lage en tråd om det her inne (synes jeg ser det! :fnise: ).

Skrevet

Synes det er meget spesielt at forloveren ikke respekterer brudgommens ønske. For meg er ikke det en god venn ihvertfall. Hadde min forlover invitert folk jeg ikke vil ha der, tror jeg jammen jeg hadde begynt å lure på hennes dømmekraft.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 3
Skrevet

nei, jeg skal ikke blande meg mere inn, men synes det er dårlig gjort...

• Liker 2
Skrevet

Både du og forloveden må slutte å ha meninger om utdrikningslaget, evt får dere arrangere det selv. Da mannen din spurte forloveren om å være forlover gav dere ham også tillit til å arrangere utdrikningslag.

Skrevet

Både du og forloveden må slutte å ha meninger om utdrikningslaget, evt får dere arrangere det selv. Da mannen din spurte forloveren om å være forlover gav dere ham også tillit til å arrangere utdrikningslag.

En skikkelig forlover respekterer den man skal arrangere utdrikkningslaget for.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

En skikkelig forlover respekterer den man skal arrangere utdrikkningslaget for.

En skikkelig brudgom overlater dette til forloveren sin, og en skikkelig brud holder seg langt unna planleggingen.

• Liker 2
Skrevet

er det mulig... akkurat som ikke jeg er en ordentlig brud fordi jeg synes det er dårlig gjort at ikke forloveren vil respektere min samboers ønsker... han vil virkelig ikke ha flere i utdrikningslaget, var det noen han ville ha med tillegg til de som han har sagt så var det de i familien, ikke de andre som forloveren har valgt og bli med.. når min kjære ikke ønsker å ha utdrikningslag, men til nød ha noen få kompiser bør man respektere det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...