Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er sammen med en som ikke stoler på meg. Kort fortalt så har vi en brukken fortid men vi har bestemt oss for å legge fortiden bak oss.

Han er engstelig fordi jeg har mobiltelefonen avskrudd om natten.

her om dagen hadde han skrudd på telefonen min og sjekket den. Jeg viste ikke at han kunne koden engang. Det eneste han hadde funnet var et anrop fra en han ikke ville at jeg skulle ha kontakt med men når han har spurt om jeg har hørt fra han så ahr jeg svart ærlig og fortalt at jeg har det. Jeg ble skuffa , sint og lei meg når han sjekket telefonen min mens jeg var borte. Har ikke helt ord. Hva syns dere?? Vær så snill og kom med synspunkter!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du ikke kan la ham se mobiltelefonen din har du et vel så stort problem som ham, dessverre.

Bli voksen!

Gjest Anonymous
Skrevet

Men det er min telefno og jeg syns det er frekt og gjøre slik som han har gjort. Er dessverre voksen

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er mange måter å være voksen på.

En av de viktigste er å stole på hverandre.

Hvis du ikke kan vise ham telefonen din viser du ham dessverre at du ikke stoler på ham heller...

Gjest Anonymous
Skrevet

Ok, så da bør han få full tilgang på telefonen min da mener du. Og at det er greit at han skrur den på og sjekker den når jeg er ute og henter posten. Dette blir et bra forhold kjener jeg på meg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Så dropp forholdet til du finner en du kan stole på og er til å stole på sjøl...

Gå i deg sjøl et øyeblikk:

Hvorfor er mobiltelefonen så privat at du slår den av når han er i nærheten?

Gjest Anonymous
Skrevet

Slår den om natten fordi jeg er redd for at den ringer eller at jeg får noen meldinger som gjør han misstenksom eller sjalu. Jeg tror mobiltelefonen har blitt et problem i flere forhold enn bare i vårt. Er møkk lei nå.

Det er neo som strider i mot min natur og lese andres post, mail OG telefoner . UANSETT hvor misstenksom jeg hadde vært.

Skrevet

Jeg har opplevd utroskap og vet ikke hva du mener med fortiden deres.

Jeg i hvertfall måtte gå fordi han ikke var villig til å spille med åpne kort etter å ha bedratt meg over en lang periode.

Jeg sjekket også mob hans og fant ut at han fortsatt var utro.

Kanskje kjærsten din er veldig usikker på om han kan stole på deg eller så har han kanskje svinn på skogen selv.

Det komiske var at eksen min sjekket stadig min mob, mine lommer, bankutskrifter. Skjønnte etterhvert at man tror om andre, det man gjør selv. Fordi han var notorisk utro, måtte jeg også være det!

Du kan bytte pinkoden men spørsmålet er egentlig hvorvidt det hjelper.

Vil du satse på dette forholdet og du har gitt han grunn til å ikke stole på deg, må du nok unngå alt av hemmeligheter en stund.

Skrevet

Det er ingen god løsning å sjekke partnerns mobiltelefon uten tillatelse, men på en annen side så er det sikkert en grunn til at han ønsket å sjekke tror nå jeg...

Om du skrur den av, tolker kanskje han det som at du vil skjule noe for han...det er jo tydelig at han ikke stoler helt på deg, eller er usikker på seg selv og forholdet.

Hvis dere vil finne ut av dette, så tror jeg dere må snakke sammen og være 100% åpne.

Du sier at du har kontakt med en han ikke vil du skal ha kontakt med...Hvorfor har du det da, og gjør han usikker? :roll:

Jeg som sagt enig i at mobilen er privat - men ikke så privat at den ikke egner seg for samboern, mener nå jeg...

K

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg som sagt enig i at mobilen er privat - men ikke så privat at den ikke egner seg for samboern, mener nå jeg...

:Nikke:

Skrevet

Hvis samboern min vil sjekke mobilen min, må han gjerne gjøre det. Dersom har er usikker på om jeg driver med andre, vil jeg at han skal få bekreftet at det gjør jeg ikke.

Nå prater heldigvis vi om slike ting, så det er ikke noe problem, men jeg fatter ikke at folk er så redd for at partneren skal se ting og få greie på ting. Sånn kunne ikke jeg ha levt.

Hvis typen min hadde vært utro, og jeg tilga han, hadde jeg kommet til å sjekke han og hans bevegleser tett i fremtiden. Det er jeg sikker på.

Skrevet
Slår den om natten fordi jeg er redd for at den ringer eller at jeg får noen meldinger som gjør han misstenksom eller sjalu. Jeg tror mobiltelefonen har blitt et problem i flere forhold enn bare i vårt. Er møkk lei nå.
Skrevet
Det er noe som strider i mot min natur og lese andres post' date=' mail OG telefoner.[/quote']

:enig_animasjon:

Det er ikke meningen at man i et forhold skal ha full tilgang eller kontroll på den man er sammen med - Tillit - er og blir en vesentlig del..

Men har man brutt tillitten må man være villig til å ofre litt for å komme videre. Det betyr ikke at det "galt" man gjorde til enhver tid videre skal brukes mot deg heller.. Har dere blitt enige om å legge det bak dere og fungere videre, ja da får også din samboer leve opp til avtalen - hvis ikke er ikke forholdet i mine øyne vert å satse videre på.

:-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Enig i at et forhold er basert på tillit og at mobiltelefoner er private, men... er man full av tvil, mistenksomhet og sjalusi, er det lett å bli liten å snike i telefonen til kjæresten/ mann/ samboer. Min regel er at så lenge man ikke har noe å skjule, så er det i orden å sjekke mobilen til hverandre (det er tross alt ingen dagbok).

Skrevet

Har en eller begge vært utro tidligere? I så fall vil jeg tro det er mye av årsaken til de problemene du skisserer.

Og dersom andre menn du har kontakt med er et problem for din samboer i den grad at han ikke kan takle det, så får du heller avgjøre hva som betyr mest for deg; disse andre mennene eller samboern din.

Man må gi og ta i et forhold. Har man en broket fortid må man dessverre gi litt ekstra.

Jeg snakker av erfaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...