Gjest gloria Skrevet 10. mai 2011 #1 Del Skrevet 10. mai 2011 Vurderer å kjøpe meg et sett med øredobber til bunaden, men er usikker på cirka pris dette har? Antar at det varierer fra type til type, men sånn cirka? Har forøvrig rogalandsbunad.. Finnes det både med sølv og "uekte"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest idakaroline Skrevet 10. mai 2011 #2 Del Skrevet 10. mai 2011 Anbefaler deg og se på denne siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gloria Skrevet 10. mai 2011 #3 Del Skrevet 10. mai 2011 Takk Vil disse kunne kjøpes hos gullsmeder også? Til lik pris, tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest idakaroline Skrevet 10. mai 2011 #4 Del Skrevet 10. mai 2011 Om det er mulig å få det til lik pris, er jeg noe usikker på. Jeg skulle ha en sølje til bunaden min og endte med å gå til gullsmed. Hadde jeg valgt å bestille via nett, hadde jeg spart nesten 500 kr. Tror du nesten må undersøke med en gullsmed først, før du evt tar et valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå