Mille_ Skrevet 15. mai 2011 #21 Skrevet 15. mai 2011 Jeg liker mye fra Guess, noen av veskene, parfymen er herlig!, jeansene, og har en aldeles lekker dunjakke fra Guess. Skoene har jeg ikke prøvd. Men jeg hadde IKKE kjøpt noe på den måten du skisserer, ts.
Ms Perfect Skrevet 15. mai 2011 #22 Skrevet 15. mai 2011 Jeg liker Guess, har en veske jeg som jeg kjøpte der for ca 1500 kr, eller 2000 kr. Elsker den. Men nei - jeg tro ikke jeg kunne kjøpt Guess-vesker billigere via finn.no
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #23 Skrevet 16. mai 2011 Guess er vel logoflash så det gjaller i veggene?
Sissan9 Skrevet 16. mai 2011 #24 Skrevet 16. mai 2011 Tipper Guess også vil tone ned logoen fremover, som de fleste andre merkevarer gjør nå, fordi det er det som er mote nå.....
dame 68modell Skrevet 21. juli 2011 #25 Skrevet 21. juli 2011 Guess er vel bare et billigmerke? Jeg forbinder det med BILLIG og SMAKLØST. Hilsen Ludvig Du er mann!
dame 68modell Skrevet 21. juli 2011 #26 Skrevet 21. juli 2011 Jeg bare lurte fordi jeg har 2 vesker som jeg ikke bruker mer. Kjøpte de i en ekslusiv butikk på Kypros, vet ikke om det er fake eller ikke, betalte vel 2000,- for hver av de. Ja, ja de ligger nå i skapet mitt... får se om jeg bruker de etterhvert.
Gjest Badabing Skrevet 26. juli 2011 #27 Skrevet 26. juli 2011 Jeg liker enkelte av klærne, men veskene er forferdelig glorete og bling-bling. Ville uansett aldri kjøpt ting fra Guess utenom Guess Store.
Gjest Lille-pus Skrevet 27. juli 2011 #28 Skrevet 27. juli 2011 Har et sort, knelangt blyantskjørt fra Guess by Marciano. Ingenting hverken billig, bling eller smakløst ved det, - et helt typisk, ganske enkelt "arbeidsskjørt". Veldig fornøyd med det Garantert ekte vare, kjøpt i merkevarebutikk utenfor Norge ja. Deler av sortementet kan jeg, som Badabing, med stor glede stå over !
Gjest Cuntzilla Skrevet 28. juli 2011 #30 Skrevet 28. juli 2011 Misliker det meste av sko og vesker jeg har sett fra GUESS, synes det er glorete og tacky. Altfor mye strass og gull og logoer på det, får assosiasjoner til østeuropeiske og nigerianske prostituerte som er veldig glade i den stilen. Men det er jo et marked for det likevel, alle kan ikke ha like god smak som meg. 1
Gjest Silvermist Skrevet 28. juli 2011 #31 Skrevet 28. juli 2011 Nei, jeg liker ikke GUESS, hverken veskene, skoene eller klærne. Synes mye av det de har ser billig og harry ut.
missLynch Skrevet 31. juli 2011 #32 Skrevet 31. juli 2011 Liker IKKE. Synes alt i merket er blodharry, beklager....
Lulu21 Skrevet 2. august 2011 #33 Skrevet 2. august 2011 Solgte Guess vesken min igår for 500,- jeg betalte 1750,- for den i veskebutikken her hjemme, det var ekte og i skinn. Merkelig.. Trodde ikke Guess solgte vesker i ekte skinn jeg? Personlig liker jeg mye av merket. Jeg har selv et par lekre klokker, og vesker i merket. Jeans og sko er jeg ikke spesielt kjent med. Guess har vel, som de aller fleste andre merker, mye fint og mye som ikke er fullt så fint (tacky/ glorete som noen nevner.) Ville nok ikke kjøpt fra face eller finn jeg heller. Skeptisk.
Gjest Heloise Skrevet 2. august 2011 #34 Skrevet 2. august 2011 Jeg synes Guess-veskene er litt for glorete, litt for mye bling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå