Gå til innhold

Liker dere sko eller veske fra merke GUESS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg er veldig glad i shopping.Jeg synes at det er ganske fine vesker og sko fra Guess.Men det er litt dyrt i butikk her. Jeg har noen venner i USA som har butikk hvor de selger vesker og sko. De vil gjerne sende produkter av merket Guess til Norge og tilby disse med en lavere pris enn de normale butikkene i Norge.

Jeg har planer om å være et salgsledd for dem her i Norge, og har da tenkt på å legge ut

produkter de vil tilby på en egen Facebook side eller på Finn.no

Er det noen tror dette kan være av interesse? Jeg regner nesten med at alle er interessert i kvalitetsprodukter til en lavere pris.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker jeg Guess? Ja

Er jeg interessert i å kjøpe importerte varer fra uidentifisert selger? Nei

Er det mye piratkopier ute og går? Ja

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Guess er vel bare et billigmerke? Jeg forbinder det med BILLIG og SMAKLØST.

Hilsen Ludvig

Skrevet

Jeg liker Guess!

Men jeg vil ikke kjøpe det gjennon en FB-side. :riste:

Skrevet

Guess sine sko er ålreite. Veskene er forferdelige.

Skrevet

Jeg synes Guess er sånn passe glorete, og piratkopier er ikke noe å trakte etter.

Skrevet

Jeg liker mye av Guess, men ville heller ikke kjøpt fra FB o.l.

AnonymBruker
Skrevet

Guess er vel bare et billigmerke? Jeg forbinder det med BILLIG og SMAKLØST.

Hilsen Ludvig

Haha, da har du et litt annet referansepunkt enn meg skjønner jeg. Billig altså? H&M er billig. Gina Tricot er billig. Zara er billig. Guess er vel mer på mellomnivå. Ikke av det dyreste, og ikke av det billigste.

Smakløst? Ja, det er jo en smakssak, så det må du jo gjerne mene.

Min erfaring med Guess er at det holder god kvalitet, og jeg liker mye (men langt fra alt) av designet.

Men som alle de andre ville ikke en FB-side eller en uatorisert forhandler være stedet for meg å handle. Jeg ville ikke hatt tiltro til autensiteten.

AnonymBruker
Skrevet

elsker sko og spesielt vesker fra guess.

glamourøst og lekkert

• Liker 1
Skrevet

Liker ikke noe fra Guess.

• Liker 1
Skrevet

Det jeg ikke skjønner når det gjelder guess er hvordan de klarer å selge veskene sine til prisen de gjør når det kun er syntet (altså plast). Skinnvesker kan jeg godt betale noen tusen for, da vet jeg og at kvaliteten er god; og ikke minst at vesken vil se naturlig ut og holde seg fin i mange år. Dette er dessverre ikke realiteten med syntetvesker! Synes forresten ikke designet på mange av guess-veskene er fint heller.

• Liker 1
Gjest Mynona83
Skrevet

Elsker Guess.

Ikke alt selvfølgelig, men de har mye fint.

Skrevet

Jeg synes det er mye flott fra Guess, men jeg synes det blir feil å betale så mye for et produkt som virker så veldig moteriktig for en kort periode.

Jeg velger helst skinnvesker som kan brukes i 10 år for den prisen som Guess tar for en veske som jeg ikke vet om kommer til å være aktuell til neste år.

Så jeg går forbi veldig mange Guess vesker som jeg elsker men ikke tar sjangesen på å kjøpe.

• Liker 1
Skrevet

Enig i det mange skriver om veskene. Men jeg syns mange av lommebøkene deres er fine :jepp:

Skrevet

Jeg liker klokkene fra Guess, i hvert fall den ene jeg har. Ville jeg stolt på en fremmed som solgte det på finn.no eller facebook? Niks, jeg er da ikke naïv.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Lommeboken min er fra Guess, elsker den. Og jeg tror brillene mine er det, orker ikke gå inn på badet for å sjekke, men er 90% sikker. De er også fine. Så med det konkluderer jeg at jo Guess har fine ting, men aldri om jeg ville kjøpt det på finn.no eller facebook, da tenker jeg automatisk at det er fake.

Skrevet

Jeg elsker parfymen også! :nigo:

Skrevet

jepp elsker guess spessielt buksene:)kjøper ikke fra finn eller fb FAKE FAKE FAKE.

Skrevet

Solgte Guess vesken min igår for 500,- jeg betalte 1750,- for den i veskebutikken her hjemme, det var ekte og i skinn.

Skrevet

Liker ikke Guess, og har aldri eid noe av det merket. Klærne kan se greie nok ut, men har heller her aldri funnet noe jeg liker. Jeg også forbinder det med billigmerke, selv om jeg kan bruke vesker/sko i den prisklassen fra andre merker (for eksempel Banana Republic og Massimo Dutti). I mine øyne er det også litt trashy og smakløst, har vel sett litt for mange glamourmodeller med en Guessveske på armen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...