AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 Hvordan klarer dere det!? Hver gang jeg skal pynte meg litt ekstra og sette på falske vipper blir det bare skjevt og kliss med limet, så jeg ender opp helt hvit på øyelokket....
FrøkenJosefine Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Da bruker du sikkert for mye lim... Ta et tynt lag med lim på kanten av løsvippene (jeg bruker gjerne en sikkerhetsnål eller lignende) og start fra innerst til ytterst med å presse løsvippen mot nederste kanten av øyelokket... legg gjerne litt ekstra lim på ytterkanten for der kan de noen ganger løsne litt..
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 Da bruker du sikkert for mye lim... Ta et tynt lag med lim på kanten av løsvippene (jeg bruker gjerne en sikkerhetsnål eller lignende) og start fra innerst til ytterst med å presse løsvippen mot nederste kanten av øyelokket... legg gjerne litt ekstra lim på ytterkanten for der kan de noen ganger løsne litt.. Takk for tips! Håper det går bedre til helgen, da! =) hihi
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #4 Skrevet 11. mai 2011 Vent til limen er neste tørr, så setter du vippene på. Sett den på midt på først å så fester du kantene. Jeg bruker å feste den midt på fingrene, å endene med pinsett. Men det kan også ha mye å si hvilke vipper du bruker! Ardell er uten tvil de beste syns jeg! Men vipper med smal kant nede (om du skjønner) er mye lettere å feste enn de med tykk.. Vipper med ekte hår er også lettere enn syntetiske, syntetiske vipper er ofte mye stivere og vanskeligere å forme etter øyet. Ellers, øvelse gjør mester
Benedicte22 Skrevet 11. mai 2011 #5 Skrevet 11. mai 2011 Jeg tar bare et tynt lag med lim, så holder jeg vippene i hver sin ende, og fester dem med endene første, og dytter forsiktig ned på resten, Piece of cake!
pandabear Skrevet 11. mai 2011 #6 Skrevet 11. mai 2011 Mange gode tips her. Mitt råd er rett og slett at øvelse gjør mester. Du kan jo også finne en video på youtube som viser det de andre har sagt ovenfor her. Og jeg er enig i at Ardell har de beste vippene.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #7 Skrevet 11. mai 2011 Dere får det til å høres så enkelt ut..haha
Mortifera Skrevet 20. mai 2011 #8 Skrevet 20. mai 2011 Vist du bruker hele vipper, blir det mye enklere om du klipper de i to Dessuten blir det lettere om du har et lite speil du kan se ned i, slik at du på en måte kommer overifra :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå