Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Naturlig har jeg mellom/mørk-blondt hår og ganske mørke øyenbryn(ikke svarte, da). Håret mitt er bleket nå, så det er ganske så lyst. Synes at øyenbrynene mine er for mørke for hårfargen min, pluss at jeg har ganske mørke øyne, og da blir det litt unaturlig, synes jeg. Hva skal jeg gjøre med øyenbrynene mine? Bleke dem og deretter farge dem i en lysere farge? Bør jeg dra til noen som faktisk kan dette? Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Iiiingen?

AnonymBruker
Skrevet

har lurt på det samme.. noen som vet??

AnonymBruker
Skrevet

Det går å bleke dem lysere ja, men for guds skyld ikke gjør det hjemme! Du skal IKKE bruke blekemiddel til hår i ansiktet!!! Ring hør med en hudpleiesalong. Tror ikke noen frisørsalonger gjør dette, og jeg ville uansett ikke stolt på en frisør til å gjøre dette!

Skrevet

Jeg har kobberrødt, farget hår, og siden øyenbrynene mine er veldig mørke fra naturens side, får jeg dem lysnet bittelitt når jeg er hos frisøren for å farge det. Resultatet blir veldig bra, men la for guds skyld en frisør ta seg av dette.

Skrevet

Jeg farget øyenbrynene mine selv, og de ble helt svarte. Jeg ser skikkelig skummel ut. :hoho:

Håper sola bleker dem litt. :sol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...