AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 Hei! Er det noen som har erfaring med barn med hoftedysplasi. Barnet er for stort for pute, så må ligge i strekk. Hvordang gjorde dere det med bilstol og vogn? Hvordan reagerte barnet og har dere gode råd for å få det så smertefritt og behagelig som mulig? Takk for svar!
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 bilstol kan du neppe bruke, men du kan bruke sikkerhetsnett og ha vognbagen i baksetet med nettet oiver. ikek optimalt, men meg bekjent eneste løsning.
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 Hei! Er det noen som har erfaring med barn med hoftedysplasi. Barnet er for stort for pute, så må ligge i strekk. Hvordang gjorde dere det med bilstol og vogn? Hvordan reagerte barnet og har dere gode råd for å få det så smertefritt og behagelig som mulig? Takk for svar! barnet "reagerer" ikke, det er jo ikke kjent med at dette ikke er virkeligheten for de fleste barn, men aksepterer det som normalen. det går helt sikkert veldig greit. bare sørg for masse nærhet de timene dere tar av puta hver dag :-)
*Frida* Skrevet 10. mai 2011 #4 Skrevet 10. mai 2011 (endret) Sidan barnet er for stort for pute, reknar eg med at babystol og bag m/nett er uaktuelt. Når jenta vår fekk hofteortose ved 8 måneder bytta me ut babystolen med ein stol for større barn, valget vårt fall på HTS Izi Combi. Måtte ha teppe under baken for at beina kom over kanten på sida (beina stakk jo ut, ikkje fram), men det gjekk greitt. Simo-vogna me hadde kunne ho ikkje sitje eller ligge i, men etter mykje papirarbeid og ventetid fekk me vogn frå hjelpemiddelsentralen. Dei tilbydde oss i utgangspunktet ei tvilling-bagvogn, men etter mykje googling fann eg at andre med skinne-barn kunne bruke ei Quinny-vogn (som eg ikkje huskar navnet på) og Emmaljunga Cangaroo. Dermed fekk me Emmaljungaen, og denne kunne ho både ligge og sitje i. Dette var på vinteren (hadde ortosen på frå oktober til januar), og vognposen kunne me jo ikkje bruke. Eg sydde litt hemper på et tjukt ullteppe, som blei fint som vern oppå dyna. Heldigvis hadde me lammeskinnspose med avtagbar overdel, så ho hadde underdelen på skinnposen i vogna. Erfaringa vår er at det går et par dagar, så bryr ikkje dei små seg stort om heile ortosen. Jenta vår lærte å gå med den, med støtte. Den var mest slitsom for oss voksne trur eg, den var vanskelig å holde rein, var hard og stiv, og ødela mange klede. Men plutselig var månadane gått, og ho vart friskmeldt Edit: først no ser eg at du skriv at barnet skal ligge i strekk, ikkje skinne. Reknar med at det er gips, det er snakk om? Eg hadde stor nytte av å lese om andre sine erfaringar, og vil tipse om facebook-gruppa Putekrigerne! Endret 10. mai 2011 av *Frida*
Jimmi Skrevet 10. mai 2011 #5 Skrevet 10. mai 2011 Sidan barnet er for stort for pute, reknar eg med at babystol og bag m/nett er uaktuelt. Når jenta vår fekk hofteortose ved 8 måneder bytta me ut babystolen med ein stol for større barn, valget vårt fall på HTS Izi Combi. Måtte ha teppe under baken for at beina kom over kanten på sida (beina stakk jo ut, ikkje fram), men det gjekk greitt. Simo-vogna me hadde kunne ho ikkje sitje eller ligge i, men etter mykje papirarbeid og ventetid fekk me vogn frå hjelpemiddelsentralen. Dei tilbydde oss i utgangspunktet ei tvilling-bagvogn, men etter mykje googling fann eg at andre med skinne-barn kunne bruke ei Quinny-vogn (som eg ikkje huskar navnet på) og Emmaljunga Cangaroo. Dermed fekk me Emmaljungaen, og denne kunne ho både ligge og sitje i. Dette var på vinteren (hadde ortosen på frå oktober til januar), og vognposen kunne me jo ikkje bruke. Eg sydde litt hemper på et tjukt ullteppe, som blei fint som vern oppå dyna. Heldigvis hadde me lammeskinnspose med avtagbar overdel, så ho hadde underdelen på skinnposen i vogna. Erfaringa vår er at det går et par dagar, så bryr ikkje dei små seg stort om heile ortosen. Jenta vår lærte å gå med den, med støtte. Den var mest slitsom for oss voksne trur eg, den var vanskelig å holde rein, var hard og stiv, og ødela mange klede. Men plutselig var månadane gått, og ho vart friskmeldt Edit: først no ser eg at du skriv at barnet skal ligge i strekk, ikkje skinne. Reknar med at det er gips, det er snakk om? Eg hadde stor nytte av å lese om andre sine erfaringar, og vil tipse om facebook-gruppa Putekrigerne! Tusen takk for svar, skal sjekke ut nettsiden! Det ser ut som det er mye god og nyttig info!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå