AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 Jeg trenger varmebeskyttelse for håret, og har nylig brukt tusenvis(!!) av kroner på hårprodukter de siste månedene.. I og med at Aussie er ganske billig, tenkte jeg å prøve denne, etter å ha sett den helt tilfeldig i et blad. Er den bra, eller bør jeg gå for frisør-produkt? Og hva lukter den?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 Personlig har jeg ikke prøvd den, men den har fått mange gode tilbakemeldinger på nett
Stellia Skrevet 10. mai 2011 #4 Skrevet 10. mai 2011 Shampoo'en ga meg fett hår. Helt forferdelig! Måtte bruke Zalo i tørt hår for å få det bort. :S
Lykkelitenen Skrevet 10. mai 2011 #5 Skrevet 10. mai 2011 Den lukter nam og håret mitt elsker den, MEN hodebunnen min tåler den ikke i det hele tatt. Har du ikke problemer med hodebunn kan den være verdt å prøve, men har du merket tendenser til sensitiv hodebunn tidligere ville jeg stått over. Jeg stritter og føner håret mitt ofte og bruker en del fuktighetsgivende produkter for å holde det fint, om du er på budsjett kan jeg anbefale John Frieda sin straight serie eller KMS sin supermoist.
Gjest gloria Skrevet 11. mai 2011 #6 Skrevet 11. mai 2011 Har brukt kuren fra take the heat, og mitt hår elsker den. får veldig blankt, og mykt hår! det gjør det vel egentlig med alt fra aussie..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå