Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd meg litt på lavkarbo i det siste. Har kuttet ut poteter, ris, pasta, brød og sukker. Har også økt fettinntaket mitt litt i form av mer bacon, ost, oljer og en del fløte ellers i kostholdet. Det jeg lurer på er, når jeg legger inn dagsinntaket mitt på diett.no (dette blir veldig ca da jeg ikke har vekt så alt blir tatt på ca målet, bortsett fra fløten som jeg da har eksakt mål på) så ser jeg at jeg ligger på ca 8-10% karber og rundt 40-50 gram. (Prøver å holde meg under 60 g) Stemmer det at jeg ikke trenger å kutte fettinntaket før jeg går over 72 g? mener å ha lest noe på lavkarbo.no om det, men jeg blir så forvirret, for noen ganger skriver de "72 karber" og noen ganger så skriver de f.eks "72 gram karber". Er dette det samme? Muligens dumt spørsmål dette men.. :)

Lurer egentlig også på hva som skjer om jeg har f.eks en høykarbo dag i uka. Jeg er ikke ute etter å gå ned i vekt, bare holde vekta jeg har nå. Spiser hovedsaklig lavkarbo pga jeg tror det er det sunneste for kroppen min. Håper noen lavkarbere der ute kan hjelpe meg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...