Gjest thelife Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 Valpen min kommer i hus i juli, og jeg vil derfor forberede ett navn til den lille søte! Har du noen forslag til ett søtt, fint og ett navn som ikke er så vanlig som alle hunder har? Det skal helst ikke være for langt.. 4-5 bokstaver Det er en hannhund. Det er en Yorkshire Terrier! Omtrent slik som valp: Omtrent slik som voksen: ÅÅH,som jeg gleder meg!!!
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Douglas! Synes han ser ut som en Douglas. 1
Passive Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 Hva slags type navn liker du da? Selv syns jeg yorkier er kule med lange tunge navn. Hemingway, Wordsworth, Prof. Clayton og sånt. Men selv har jeg kalt min for Nano så jeg er ikke helt gal.
Gjest thelife Skrevet 10. mai 2011 #5 Skrevet 10. mai 2011 Jeg liker enkle navn, som er lette å si, og lett for andre å huske på! Vil samtidlig at det skal være litt spesielt. F.eks ikke "Pluto" for det forbinder ofte mange med den hunden i tegneseriene osv. Skjønner?
Meridian Skrevet 10. mai 2011 #10 Skrevet 10. mai 2011 (endret) Hva med Sjagg (etter den franske tegnefilm-serien om Sjaggma og Arkadia) Vet ikke om det skrives Sjagg eller Schagg eller om det er andre skrivemåter, men det kan du sikkert finne ut av Eller hva med Terry eller Tintin? Skrue etter onkel Skrue McDuck (han vokste opp i Skottland) Du kunne kanskje kalle han Mc-ett eller annet? Må bare si at hunden din ser helt ADORABLE ut!!! Elsker hunder! Endret 10. mai 2011 av meridian
sequin Skrevet 10. mai 2011 #11 Skrevet 10. mai 2011 ARCHIE ARTY BAILEY BALBOA BANDIT BANJO BANZAI BASIL BAXTER BOB BRUTUS CALVIN CAPONE CASH CASPEr CHAPLIN CRASH FRANKIE GATSBY GAVIN GENESIS GENGHIS GENIUS GERONIMO GIDEON GIZMO GNOME GOLIATH JAG JASPER LUDWIG MAC MAD MAX MAESTRO MAFIOSO MAGIC MAGNUM MAJOR MARLEY MAX MELVIN MERLIN MESQUITE METIS MICKEY MILES MONTY MORRIS MOZART MUNCHER NACHO NICKLES NIKO NINJA NIPPER NITRO NOAH NUDGE NUGGET OLLIE OLIVER ORION OSCAR OTTO OZZIE PACO PAISLEY PATTON PISTON POCO PUDGE RALPH RINGO ROMEO SANTO SCHOONER SCOTCH SCOUT SCRAPPY SCRUFFY SHADOW SIMBA SINBAD SKIDDER SKIPPER SNOOPER SNUFFLES SPYRO TORNADO TOTO TROLL TRUMP TURBO WALDO WHISKEY WILSON WINSTON WOLFGANG XANTHUS ZELIG ZEPELLIN ZEPHYR ZIGGY
Anaconda Skrevet 10. mai 2011 #12 Skrevet 10. mai 2011 (omtrent) Bare engelsk-uttalende navn i oppramsingen til "Sequin" jo! Leo, Safir, Teodor, Timian, Rino er kanskje passende?
Sugerøret Skrevet 10. mai 2011 #14 Skrevet 10. mai 2011 Jogge? Forkorta østlandsk versjon av jorker (yorkie) Hva heter foreldrene til vovva? Kanskje du kan lage et navn med deres bokstaver?
Gjest Doh Skrevet 10. mai 2011 #15 Skrevet 10. mai 2011 Bob! Husker jeg møtte en liten pallion som het det en gang, og syns det er et kjempekult navn til en liten hund
sequin Skrevet 10. mai 2011 #17 Skrevet 10. mai 2011 (omtrent) Bare engelsk-uttalende navn i oppramsingen til "Sequin" jo! Leo, Safir, Teodor, Timian, Rino er kanskje passende? Ja? Det er jo en engelsk hunderase
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #18 Skrevet 10. mai 2011 - HJØRDIS! UANSETT HVILKET KJØNN HUNDEN DIN HAR ER HJØRDIS DET ULTIMATE NAVNET!!! 4
Gjest thelife Skrevet 10. mai 2011 #20 Skrevet 10. mai 2011 Leo, Luke og Bailey er veldig søte synes jeg da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå