AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 har lyst på en fin dyp rød leppestift, jeg har en ganske mørk hudtone og mørkebrunt hår.. jeg syns det er vanskelig å finne en fin farge til meg, syns egentlig rød leppestift passer best til blonde jenter men hvis det er noen som vet om en som kan passe meg så kom gjerne med tips !
MilliVanilli Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 har lyst på en fin dyp rød leppestift, jeg har en ganske mørk hudtone og mørkebrunt hår.. jeg syns det er vanskelig å finne en fin farge til meg, syns egentlig rød leppestift passer best til blonde jenter Nei, nei, nei! Rød leppestift er minst like fint på brunetter som blondiner!
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 Jeg er selv mørkhåret med gylden hud. Liker veldig godt MAC - Russian Red. Den er matt, og veldig pigmentert, samt har en klar og glødende farge som kler brunetter. Noen ganger bare jeg dytter jeg på litt farge og har gloss over. Om jeg har full make-up med foundation og øyesminke, så bruker jeg den som en ordinær leppestift. Men det er et hav av røde leppestifter der ute, så prøv deg frem
Wombat Skrevet 10. mai 2011 #4 Skrevet 10. mai 2011 Bittelite spørsmål i tilegg her; er rød leppestift kun til fest? Jeg må innrømme at jeg ville sett to ganger om noen hadde knall røde lepper på jobb eller noe, men samtidig ser det jo så fint ut
FrøkenJosefine Skrevet 10. mai 2011 #5 Skrevet 10. mai 2011 synes folk med litt mørkere hud kler en litt blåere rødfarge.. min personlige mening! Dessuten synes jeg de nye leppepennene til maxfactor er gull! :D Sitter kjempelenge og blør ikke!
sunrose4 Skrevet 11. mai 2011 #6 Skrevet 11. mai 2011 synes folk med litt mørkere hud kler en litt blåere rødfarge.. min personlige mening! Dessuten synes jeg de nye leppepennene til maxfactor er gull! :D Sitter kjempelenge og blør ikke! takk for tipset har vært på let etter leppestift som sitter fast uten å smitte lett av. skal ta meg en tur til parfymeriet imorgen og spør om å prøve noen farger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå