Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den nye bikinien som jeg bestilte på nettet (brastop.com) kom i dag, og jeg må si jeg er rimelig fornøyd med hvordan str var og den biten der. Men er den fin på meg? Jeg er så smått usikker på mønsteret/fargen og fasongen, men den valgte jo en rimelig billig en siden jeg bare skulle teste str.

IMG_2429.JPG55o7q1.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den satt veldig fint på deg :)

Men høhø, selve mønsteret og fargene og de rysjene på Bhen syns jeg ikke var like nydelig :P

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes den satt veldig pent på deg. Jeg er ikke så glad i veldig mønstrete klær, men fasongen og passformen var veldig fin :)

Gjest Consensio
Skrevet

Mønsteret var okey egentlig, ser ut som den sitter veldig godt også, men jeg tror jeg ville valgt litt mørkere farger.

Mulig det er lyset som gjør det og at det ser anderledes ut når du er ute i sola, men det er bare noe som ser litt feil ut med de fargene.

Skrevet

Den satt veldig fint på deg :)

Men høhø, selve mønsteret og fargene og de rysjene på Bhen syns jeg ikke var like nydelig :P

Høhø, jeg tenkte jeg skulle ta vekk rysjene, helt til jeg oppdaget at spilene går opp i rysjene også:/

Men jeg har allerede klippet av en sløyfe på overdelen og en sløyfe på underdelen som jeg ikke likte, og det ble klar forbedring:p

Fargene er ganske sånn som på bildet (i alle fall på min dataskjerm), men jeg tenker det kanskje blir litt bedre når jeg blir mer solbrun...

Skrevet

Høhø, jeg tenkte jeg skulle ta vekk rysjene, helt til jeg oppdaget at spilene går opp i rysjene også:/

Men jeg har allerede klippet av en sløyfe på overdelen og en sløyfe på underdelen som jeg ikke likte, og det ble klar forbedring:p

Fargene er ganske sånn som på bildet (i alle fall på min dataskjerm), men jeg tenker det kanskje blir litt bedre når jeg blir mer solbrun...

Hmm går ikke an å gjøre noe annet med de da? :P

Høhø ser for meg sløyfene :fnise:

Men ja, er man solbrun er jo egentlig disse fargene veldig fine :)

Skrevet

Vet ikke helt, jeg kommer ikke på noe som vil se fornuftig ut..

Og jada, det var til og med rysjer på sløyfene:p

Men damn, den er behagelig på!

Skrevet

ikke på en måte bare feste kanten på rysjene på baksidene? hmm

hahaha rysjesløyfer i oransje?

bedre enn VS? :O

Skrevet

Da blir fortsatt spilene stikkende opp, så det blir omtrent som å klippe dem av...

Den jeg har fra VS er jo en trekantbikini, som i og for seg er veldig ok, men der ligger jo all vekta rundt nakken, og det blir tungt og vondt i lengda.

Skrevet

Jeg klarer ikke helt å se for meg at det skal finnes noe du IKKE ser bra ut i...? :P Synes altså at du ser veldig bra ut, og selv om bikinien ikke var en jeg ville valgt synes jeg at den satt veldig fint på deg :)

• Liker 2
Skrevet

Hehe, takk for det, men joda, jeg skal love deg at ikke alt er like kledelig:)

Skrevet

Ville nok aldri valgt en slik bikini til meg selv (mest pga. mønsteret), men den ser faktisk kjempeflott ut på deg. Du kler fargene, og jeg synes rysjene øverst var en artig detalj :)

Skrevet

Syntes den var ganske flott på deg jeg, og du som er så heldig og ha en så flott og stram kropp kan gå med nesten hva som helst :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Fin bikini som satt veldig bra på deg. Fine farger. Ikke så veldig begeistret for rysjene, men..alt i alt kledelig, ja :)

Hvordan er størrelsene i den nettbutikken? Opplever at passform og størrelse varierer veldig mye mellom de ulike merkene. Hos Change, for eksempel, bruker jeg 2-3 cuper større enn hos Lindex..

Skrevet

Tusen takk for fine komplimenter:)

Størrelsene i nettbutikken varierer litt med merkene, som de alltid vil gjøre. Noen ganger kan også bh-typen (balconette, push up, med/uten spiler osv) gjøre at man må opp eller ned, men man kan greit finne en noenlunde pålitelig hovedregel for akkurat det ved å prøve i fysiske butikker.

De ulike merkene bruker også litt ulike konverteringsregler når det gjelder str (30FF kan være både 65H og 65FF når du ser på lappen i bh-en, for eksempel(dette er sannsynligvis også grunnen til at du må velge ulik str på Lindex og Change)), men brastop har tatt det med i beregningen, så det er bare å følge size guiden de har der (link på hvert enkelt produkt). Jeg har fulgt Change-størrelsene når jeg har brukt brastop sin størrelsesguide, og det har stemt bra.

Det er også lurt å sjekke om andre kunder har lagt ut anmeldelser av produktene, for der finner du gjerne ut om folk generelt har syntes produktet har vært lite for størrelsen, stort i cupen, trang i omkretsen osv.

Jeg har lagt ut et innlegg på bloggen min der jeg skriver litt om dette også, så dere kan jo kikke der hvis dere vil. Står litt mer utfyllende om enkelte ting der.

Skrevet

syns den satt som et skudd på deg jeg :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Okei, nytt forsøk her:)

IMG_2625blog.jpg

IMG_2623blog.jpg

Jeg har hatt det litt gøy med sminke og sånn da, men dere ser jo bikinien i alle fall:p

Skrevet

Åååh! Den var superfin! Hvor er den fra?

• Liker 1
Skrevet

Takk!

Den er fra Cubus, faktisk:)

Så at man kan vinne den på en konkurranse øverst på sida her, og falt pladask! Men siden jeg bruker en litt utradisjonell måtte jeg uansett kjøpe den og sy den inn bak.

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...