AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 Jeg må farge ettervekst og grått hår før helgen, og har ikke råd til frisør nå. Kan noen anbefale en hjemmefarge, lys brun farge, som IKKE gir rød skjær?? Jeg har pleid å bruke denne: http://www.loreal-paris.co.uk/hair-colour/all-over-color/excellence/golden-brown.aspx Begynner faktisk å tvile på om det finnes en hjemmefarge som ikke gir rød skjær, samtlige jeg har prøvd gjøre det. Setter uendelig pris på tips her
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Eller bare en OK brun farge som ikke gir rød skjær? Trenger ikke være så lys, hva som helst?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 Se etter en hårfarge som har 0 som siste tall. Altså 5.0 i ditt tilfelle. Dette er rene farger som ikke skal gi rødskjær. Gå på f.eks Vita og let i hyllene. Og husk; lavere tall = mørkere farge (jeg selv farger hår mørk brunt/brunt, og bruker 3.0 eller 4.0 ettersom) Lykke til
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #4 Skrevet 10. mai 2011 Vel, først og fremst unngå farger som heter golden. 1
Fluffe Skrevet 10. mai 2011 #5 Skrevet 10. mai 2011 (endret) Hei ts. I går farget jeg håret mitt med NR 60 pure light brown fra sublime mousse(mousse fargen) og jeg kan ikke se noe rødlkjær i håret mitt. Endret 10. mai 2011 av mirandaa
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #6 Skrevet 10. mai 2011 Vel, først og fremst unngå farger som heter golden. Hvorfor det? Betyr det at det er rødtone?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #7 Skrevet 10. mai 2011 Om du ikke vil ha rødskjær ville jeg ha tatt en askfarge
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #8 Skrevet 11. mai 2011 ALLE brunfarger blir det rødskjær i etterhvert, men butikkfargene er de verste! Du bør heller gå til en frisør, og om du vil at holde fargen fin så må du bruke skikkelige produkter for å vedlikeholde, du må etterhvert også friske opp fargen..
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #9 Skrevet 11. mai 2011 ALLE brunfarger blir det rødskjær i etterhvert, men butikkfargene er de verste! Du bør heller gå til en frisør, og om du vil at holde fargen fin så må du bruke skikkelige produkter for å vedlikeholde, du må etterhvert også friske opp fargen.. Dammit! :cry:
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #10 Skrevet 11. mai 2011 Dammit! :cry: Ja det er ganske kjipt! Jeg sliter med akkurat det samme, men brunfargen min blir hvertfall mye finere og holder seg lenger kald når jeg går til frisør og farger det, så jeg har helt sluttet å farge håret hjemme. Det hjelper også litt å bruke sølvshampo i håret
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #11 Skrevet 12. mai 2011 TS her Endte opp med denne: http://www.loreal-paris.co.uk/hair-colour/all-over-color/sublime-mousse/60_PURE_LIGHT_BROWN.aspx Håper det funker!
Gjest Nanne70 Skrevet 13. mai 2011 #12 Skrevet 13. mai 2011 TS her Endte opp med denne: http://www.loreal-paris.co.uk/hair-colour/all-over-color/sublime-mousse/60_PURE_LIGHT_BROWN.aspx Håper det funker! Den har jeg brukt, og den ga ikke rødskjær i mitt hår, men en fin, nøytral og ren mellombrun farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå