AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 Siden jeg ikke blir noe særlig brun om sommeren, tenkte jeg å prøve spray-tan på sensommeren når jeg skal gifte meg. Men så er jeg ganske engstelig for at resultatet blir skjoldete og unaturlig. Har prøvd det før en gang, syns det var vanskelig å få bra resultat på hendene. Har aldri prøvd i spray-kabinett som jeg vet mange bruker på aerobic-sentre osv. Hvis du har gode/dårlige erfaringer så hadde det vært fint hvis du deler disse med meg og kanskje andre?
Fluffe Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Jeg hadde nok ikke gjort det. Å ta sjansen på at det blir pent hadde jeg aldri gjort. Uansett ville jeg følt det ble veldig "fake" om jeg plutselig skulle være brun på bildene fra bryllupet når man ikke ser slik ut til vanlig.
Brud i mai Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 Jeg har ikke selv giftet meg ennå, men har ei venninne som gjorde det og angrer veldig nå. Hun ser ikke ut som seg selv på bildene for hun blir aldri så brun ellers så eneste bilde der hun er så brun. Ser uekte ut også for alle vet hun ikke blir så naturlig brun.
Lulilelu Skrevet 10. mai 2011 #4 Skrevet 10. mai 2011 Jeg hadde aldri i livet gjort det. Fargen kan bli helt feil på deg, skjolder og ikke minst smitting av farge på hvit kjole. Jeg kommer heller til å ta noen ekstra turer på solarium før den store dagen. Det er ikke noe særlig å ikke se ut som seg selv, men litt ekstra glød er bare bra. 1
Charleene Skrevet 10. mai 2011 #5 Skrevet 10. mai 2011 jeg har gjort det med god erfaring, men ikke i en sånn spraytan-kabinett. da ble det skjoldete og stygt. OM du velger å gjøre det gjør det hos en hudpleiesalong eller lignende og gjerne i god tid før. Jeg hadde ikke problemer med at fargen smittet av på klærne. Ett godt tips er å bruke en uke eller 2 før der du er nøye med skrubb/peeling og fuktighet. Spesiellt på steder som gjerne blir tørre som feks albuer og knær. Lykke til
Ridderspore Skrevet 12. mai 2011 #6 Skrevet 12. mai 2011 Ei venninne fikk gjort det på en skjønnhetssalong. Det ble veldig fint og hun fikk en flott brunfarge. Det var derimot ikke så heldig da mannen hennes ser likblek ut på alle bilder. Kontrasten ble for stor. Så ville tenkt litt på det. Er selv veldig lys i huden og har blitt sterkt frarådet dette. Skal heller ta noen carotentabletter for å forberede huden også ta litt solarium. Satser på at dette skal gi en liten glød. Blir ikke brun uansett til vanlig. Vil bare ikke være likblek.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå