Livets datter Skrevet 7. november 2003 #1 Skrevet 7. november 2003 Vant milliongevinst for tredje gang! Mannen vant 1,3 millioner kroner i Tipping tidlig på 1990-tallet. Så vant han 1,7 millioner kroner i Viking Lotto i 1999. På onsdag vant han 4,4 millioner kroner i Viking Lotto. Ref VG: "PS! Mannen er selvsagt fra Nord-Trøndelag, men om det er Verdal som er hjemstedet til mannen er ikke opplyst. " Les forøvrig saken her
Titti72 Skrevet 7. november 2003 #2 Skrevet 7. november 2003 *knurr* Lurer bare på om når min tur kommer.... Og om den kommer???
Labella Skrevet 7. november 2003 #3 Skrevet 7. november 2003 Én gang må da være nok? "Del godene", sier jeg bare På lørdag er det forresten min tur Titti, så du må nok vente til neste uke Hvis ikke får jeg vurdere å flytte til Nord-Trøndelag...
Suzy Skrevet 7. november 2003 #4 Skrevet 7. november 2003 Noen som så intervjuet med ham da... Han var irriterende sindig og selvfølgelig over 70 år gammel...
Gjest salma Skrevet 7. november 2003 #5 Skrevet 7. november 2003 Noen som så intervjuet med ham da... Han var irriterende sindig og selvfølgelig over 70 år gammel... Hvis han hadde dårlig hjerte også, kan det kanskje være verd et forsøk?
ehu Skrevet 7. november 2003 #6 Skrevet 7. november 2003 Han må jo være født under en lykkestjerne ! Heldig for han. Eia var det meg ! :D
Suzy Skrevet 7. november 2003 #7 Skrevet 7. november 2003 Hvis han hadde dårlig hjerte også, kan det kanskje være verd et forsøk? You go girl! (men han så jævlig sprek ut!)
Zianta Skrevet 7. november 2003 #8 Skrevet 7. november 2003 Hvis ikke får jeg vurdere å flytte til Nord-Trøndelag... Det har jeg også vurdert flere ganger..........
Arwen Skrevet 7. november 2003 #9 Skrevet 7. november 2003 Min sambo har en artig teori om Lotto. Han mener alle har 50% sjanse til å vinne, for enten gjør man det eller så gjør man det ikke Høres jo litt mer lovende ut hvertfall.
Gjest Meg Skrevet 7. november 2003 #10 Skrevet 7. november 2003 Min sambo har en artig teori om Lotto. Han mener alle har 50% sjanse til å vinne' date=' for enten gjør man det eller så gjør man det ikke Høres jo litt mer lovende ut hvertfall.[/quote'] En god teori! Ellers tenkte jeg kanskje jeg skulle prøve meg på litt smisking på en viss 70 åring fra Nord-Trøndelag...
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2003 #11 Skrevet 7. november 2003 Blodig urettferdig??? nei mannen har bare vert utrolig heldig. Dele godene? Skulle han fratas gevinsten for at andre skulle få den? Hørt sånn sprøyt. Ville se den av oss som vant milliongevinst med års mellomrom sa fra seg den frivillig. Mannen har hatt råflaks og fortjener hver en krone. Er slik i Norge (enkelte plasser) Misunnelsen er større enn sexual driften.(hos noen)
Livets datter Skrevet 7. november 2003 Forfatter #12 Skrevet 7. november 2003 Blodig urettferdig??? Skulle han fratas gevinsten for at andre skulle få den? Ja, meg for eksempel!!
Labella Skrevet 7. november 2003 #13 Skrevet 7. november 2003 Så sint da! Tror de fleste innleggene her er skrevet med glimt i øyet gjest!
Gjest Emera Skrevet 7. november 2003 #14 Skrevet 7. november 2003 Blodig urettferdig??? nei mannen har bare vert utrolig heldig. Dele godene? Skulle han fratas gevinsten for at andre skulle få den? Hørt sånn sprøyt. Ville se den av oss som vant milliongevinst med års mellomrom sa fra seg den frivillig. Mannen har hatt råflaks og fortjener hver en krone. Er slik i Norge (enkelte plasser) Misunnelsen er større enn sexual driften.(hos noen) Hey, hvor er din humoristiske sans?
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2003 #15 Skrevet 7. november 2003 Det er akkurat min humor jeg er mest kjent for!!
CeNedra Skrevet 7. november 2003 #16 Skrevet 7. november 2003 *tenke, tenke* tror dere han har kjæreste??
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2003 #17 Skrevet 8. november 2003 Statistisk sett skal du bli truffet av lynet sju ganger før du kan vinne i Lotto.
CeNedra Skrevet 8. november 2003 #18 Skrevet 8. november 2003 statistikk sett må jo noen få rett. og det med lynet: statistisk sett er det vel TO GANGER treffes av lynet. og jeg tror ikke på det før jeg får se vitenskapelige utregningen......
BritElin Skrevet 8. november 2003 #19 Skrevet 8. november 2003 statistikk sett må jo noen få rett. og det med lynet: statistisk sett er det vel TO GANGER treffes av lynet. og jeg tror ikke på det før jeg får se vitenskapelige utregningen...... OK, ut og stille seg på den høysete toppen da, de neste 2 ganger det lyner. Synes han er utrolig heldig, håper han har mange barn som nyter godt av dette.
Diva Skrevet 8. november 2003 #20 Skrevet 8. november 2003 Jeg har hørt at det er like stor sjanse å vinne i lotto som å bli truffe av lynet Trodde det var snakk om EN gang jeg...hehe Jeg har nemlig blitt sneiet av lynet en gang da jeg var 6-7 år gammel. Fikk vondt i nakken og hadde et par merker der... Var ganske speisa. Så jeg synes abslott jeg fortjener å vinne topp-premien i lotto Uansett,- jeg synes det på en måte er litt urettferdig jeg, at han vinner FIRE topp-premier.... Klart han sikkert trenger dem og har en del å gi til, men det er også veldig mange andre som fortjener å vinne. At "så mye", dvs. så mange ganger skulle tilfalle ham, er jo litt merkelig... (vet jeg legger hodet på hoggestabben nå,men....) HVORDAN er det mulig egentlig ? Mannen har griseflaks ja... Kanskje jeg skal flytte nordover jeg og ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå