Søster K Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 Noen som har opplevd sure katter? Min skjønne kattepus som nå har blitt 6 mnd har endret adferd de siste ukene. Hun har blitt mye mindre oppstemt, "prater" ikke like mye som før, maler mye mindre, biter og angriper mer når hun får kos osv... Jeg tror ikke jeg har gjort noe som har fornærmet henne på noen måte.. Kan hun være gravid? Eller er det personligheten hennes som kommer mer frem fordi hun begynner å bli stor? Kan jeg gjøre noe for å få henne "glad" igjen?
^KinderMaxi^ Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Har en hannkatt som er slik. Aner ikke hvorfor han er sånn, men innimellom er han dritsur for ingen grunn:)
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 Er hun sterilisert? Hun har jo blitt ungdom da. Typisk at de skal begynne med slike fjortistendenser
lovedrug Skrevet 10. mai 2011 #4 Skrevet 10. mai 2011 Det er en katt,det er grunnen:P Katter er sære ;P
Passive Skrevet 10. mai 2011 #5 Skrevet 10. mai 2011 Kanskje hun har vondt? Katter skal ikke oppføre seg slik. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 10. mai 2011 #7 Skrevet 10. mai 2011 Brå personlighetsendringer ville jeg tatt en grundig sjekk av hos vetrinær. Det kan være fysiske problemer som ligger bak slike endringer.
otilie Skrevet 11. mai 2011 #8 Skrevet 11. mai 2011 Har det skjedd noe forandringer i hjemmet ditt av noe slag? katta mi har en tendens til å være mer oppspilt og glad om sommeren, for da kan han være ute. Om vinteren har vi han inne om natta, og han syntes ofte det er for kaldt til å gå ut.. så trur han blir litt sur av det.. Så katter har vel følelser sånn sett, når det gjelder forandringer og hva slags aktiviteter de trives best med.
SkiZy Skrevet 11. mai 2011 #9 Skrevet 11. mai 2011 Hvis Albert (katten min) plutselig endret seg i adferd og personlighet, hadde jeg tatt han med til dyrelegen. Forøvrig er Albert av den humørsyke sorten, litt Karl Reverud i katteform 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå