Søster K Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 Noen som har opplevd sure katter? Min skjønne kattepus som nå har blitt 6 mnd har endret adferd de siste ukene. Hun har blitt mye mindre oppstemt, "prater" ikke like mye som før, maler mye mindre, biter og angriper mer når hun får kos osv... Jeg tror ikke jeg har gjort noe som har fornærmet henne på noen måte.. Kan hun være gravid? Eller er det personligheten hennes som kommer mer frem fordi hun begynner å bli stor? Kan jeg gjøre noe for å få henne "glad" igjen?
Tabris Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Katter endrer jo litt oppførsel etterhvert som de blir kjønnsmodne og voksne. De blir kanskje litt roligere, litt mer selvstendige og litt mindre lekne. I tillegg er det noen katter som rett og slett ikke er så veldig kosete. Men spiser hun og virker ellers i god form? Hvis hun endrer atferd, trekker seg unna og ikke spiser, så ville jeg tatt henne til dyrlegen. Eventuelt burde du kanskje tatt en tur innom uansett for å sterilisere henne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå