Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer enkelt og greit på om noen har erfaring med Matis Reponse Purete Shine Control Purifying Care Regulating Gel-Cream (puh, for et navn!), altså fuktighetskremen i Purete-serien til Matis.

Jeg har kombinasjonshud som er fet i t-sonen, og merker at Response Delicate-kremen gjør meg blank på denne tiden av året, selv om den føles veldig god på huden. Gelkremen lover å gi fukt i tillegg til å matte ned, noe som høres optimalt ut for meg, men holder den det den lover? Planen er å eventuelt bruke et fuktserum under hvis den gir for lite fukt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg har ikke prøvd den, men kunne tenkt meg å prøve den:) Har også kombinasjonshud, og til tider blir den veldig blank.

Men tenger fukt.

Er spent på om noen syns den gir nok fukt.

Jeg har prøvd litt fra matis, og er veldig fornøyd.

Skrevet

Hei :)

Jeg bruker den, og er svært fornøyd. Jeg elsker den :)

Jeg har kombinasjonshud, lett for å få fet t-sone med urenheter, men kan bli litt tørr i kinnene.

Skrevet

Hei :)

Jeg bruker den, og er svært fornøyd. Jeg elsker den :)

Jeg har kombinasjonshud, lett for å få fet t-sone med urenheter, men kan bli litt tørr i kinnene.

Takk for svar :) Føler du at denne klarer å matte ned t-sonen? Bruker du andre produkter i serien?

Skrevet

Hei,

Jeg bruker også ansiktsvasken, grønn gele, husker ikke navnet :) Jeg bruker Glo mineralpudder i tillegg for å matte. Jeg synes kremen matter ned noe, men ikke nok til at det holder alene hele dagen. Men det er meg da :)

Skrevet

Hei,

Jeg bruker også ansiktsvasken, grønn gele, husker ikke navnet :) Jeg bruker Glo mineralpudder i tillegg for å matte. Jeg synes kremen matter ned noe, men ikke nok til at det holder alene hele dagen. Men det er meg da :)

Skjønner, takk for erfaring :)

• 1 år senere...
Skrevet

Er det flere som har erfaringer med denne?

Anonym poster: 71c041858b8cdcdac65daba2e7a104cc

Skrevet

Jeg bruker den kun på pannen, fikk kviser av den når jeg brukte den andre steder. Matter godt ned og holder seg bra slik på meg. Jeg har ganske sensitiv hud.

Anonym poster: 0eb06b9c9af6338db480b7319692b9e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...