Gå til innhold

Hvor mye betaler du/dere i husleie/lån?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter og ha lest "er du blakk før lønning" lurer jeg på hva folk egentlig har i faste utgifter? Og aller mest husleie.. Har sett flere som har to lønninger og leve av, og "klager" på 8000 i leie/lån. Jeg betaler 8000 alene i lån/husleie, og tjener ikke noe særlig mer enn ola nordmann vil jeg tro....? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Naenia
Skrevet

Vi er et samboerpar som totalt betaler rett under 6000 kroner i måneden for leiligheten vår, alt inkludert :)

Skrevet

Vi er et samboerpar som totalt betaler rett under 6000 kroner i måneden for leiligheten vår, alt inkludert :)

Er dere studenter, og leier eller eier dere?

Gjest boblebrus
Skrevet

Jeg og samboer er også studenter, og vi leier en sokkelleilighet litt utenfor sentrum til 8500. Strøm og tv/nett kommer utenom :)

Gjest Spinell
Skrevet

Ca 13000, avhengig av renten

Par som eier

Begge er i jobb

Helt gjennomsnittlige inntekter

Skrevet

Par som eier, betaler 8800.

AnonymBruker
Skrevet

Par som eier. Hos oss blir det vel totalt 14000 i huslån, så kommer selvsagt komm.avgifter, tv/bredbånd (dyrt!), strøm etc i tillegg.

Vi har nettopp kjøpt og ikke flyttet inn ennå (snart!) og jeg er spent på hvor mye disse utgiftene vil komme på totalt...

Kjøpt selveier etter å ha bodd i borettslag - og jeg må si at de fellesutgiftene som jeg trodde var høye i borettslaget, ikke er så ille sammenlignet med kostnadene ute i "det virkelige livet" :) Man får visst endel rabatter i borettslag, spesielt på tv/bredbånd.

Gjest Consensio
Skrevet

Vi er to som leier. Betaler 5000kr (for en rønne av en leilighet)

Han jobber, jeg er uføre

Skrevet

Par som eier. Betaler inn 10 000 til huslånet hver måned. Det trekkes rett over 9000 inkl husforsikring, men vi betaler alltid inn 10 000 for å ha noe å gå på i forhold til renter etc.

Gjeldsforsikring, livsforsikring o.l man "må" ha når man setter seg i gjeld, kommer i tillegg.

AnonymBruker
Skrevet

Vi betaler 7500 i husleie. Vi er to som deler, men pga diverse omstendigheter har vi ikke mer utbetalt totalt pr mnd enn det en person har alene med gjennomsnittlig norsk lønn. Likevel klarer vi oss helt greit.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er student, bor i en veldig fin leilighet midt i Oslo sentrum, alene, til 4000 kr mnd inkl. alt =)

Skrevet

13 000 for lån og fellesutgifter. Vi er to.

Skrevet

Med de faste utgiftene (nedbetaling av lån, forsikring og kommunale avgifter) er vi vel på ca. 14 500 kr, men pga. lånet får vi skattefradrag, så ender vel opp med ca. 12 500 da :)

Skrevet

Par som eier, enebolig, 10200/mnd.

Gjest Eurodice
Skrevet

Singel. Leier en fin sokkelleilighet(det eneste aberet er at den er østvendt, så jeg har ikke ettermiddagssol), betaler 6000 kr. i husleie. Strøm kommer utenom. Huseier og jeg deler internett.

AnonymBruker
Skrevet

Enslig, eier leilighet, kr. 9500/mnd

AnonymBruker
Skrevet

Enslig, eier leilighet, kr 5200 pr mnd, sentralt 80 kvm.

AnonymBruker
Skrevet

Vi er to + to, eier leilighet. Betaler 17000 inkludert strøm og alt. Eier. Reelle kostnader er 10000 da vi leier ut en leilighet i tillegg.

AnonymBruker
Skrevet

Par, eier enebolig, inntekt 1,2 mill, betaler 8500 pr mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...