Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Jeg lurer litt på dette. Jeg er student, og lurer litt på om det er mulig å skaffe seg jobb i et advokatfirma/hos en advokat?

Jeg har ikke A/B i snitt, og heller ingen kontakter innenfor advokatmiljøet her jeg bor.

Kan man sende inn en "åpen søknad" til tilfeldige advokater, og høre om de er interesserte i en medhjelper? Jeg vet at flere av mine medstudenter har deltidsjobb hos advokat, der de rydder papir, tar enkle saksbehandlinger og er sekretærer. Trenger man A i snitt for det??

Skal nevnes at jeg ikke er langt unna A/B i snitt da, men har blitt trukket ned noe pga. sykdom, men er frnøyd med karakterene mine pga det. Har hatt relevant deltidsjobb tidligere med gode referanser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Dytt*

Dette lurer jeg også på! :sjenert:

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

*Dytt*

Dette lurer jeg også på! :sjenert:

Bra vi er flere :jepp:

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Kan ikke dere søke hos en lege istedet så jeg som er utdannet advokatsekretær kan ha en mulighet :gjeiper:

Haha neida. Er vel bare å sende en åpen søknad det, det værste de kan gjøre er å kaste den og ikke kontakte deg. Tror det er bedre om man møter opp personlig med en søknad, men bor man så det er vanskelig så send i vei:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...